Gå til innhold

Filmer med god kritikk på TV.


L@sse

Anbefalte innlegg

De som sitter og irriterer seg over at "De Dødes Tjern" ikke har kommet på dvd enda kan glede seg med at den går på NRK1 Tirsdag(17.16.08) klokken 15:45.

Merker jeg er rimelig glad for å ha fått fri fra skolen den dagen. :new_woot:

Tror jeg må spørre om å slippe tidlig fra jobben. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Denne tråden verkar veldig nyttig. Er det eit poeng å avgrensa kva kanalar som kan vera med? Grunnpakka til Canal Digital? Berre kanalane i RiksTV?

 

Eg tykkjer også det er greitt å ta med 'interessante filmar', filmar som ein kanskje ikkje ville fått med seg elles.

 

Nokre av mine beste filmopplevinar på TV er ting eg berre kom til å sjå, td ein franskspråkleg film frå Quebec eg plutseleg fann på TV5 for mange år sidan.

 

I dag (23/07/08) vil eg prøva å sjå Zero Day på Silver kl 1730.

 

Og dei som ikkje har sett den må sjå El Mariachi på NRK3 kl 2130. Debutfilmen til Robert Rodriguez.

 

Og som athorb alt har nemnt, Svensk TV2 viser den fantastiske Mystery Train kl 2225. Regissert av Jim Jarmusch.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

Bra, Doier! Dette kan verta bra. Eg hoppa over ein del filmar som verka lite interessante, og alle som fekk tre stjerner og under på TV-guiden til sesam.no. Romantiske komediar etc dom fekk fire stjerne hoppa eg også over... Det er vel ikkje noko poeng å ta med reine filmkanalar, der går det jo noko heile tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...