chrisege Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei, Har fått et problem. Jeg har kjøpt med dette SATA kortet med RAID funksjon. Har fått satt diskene opp i RAID0 som ønsket, men jeg finner ingen driver jeg kan bruke under innstallasjonen av Windows. Har prøvd å laste ned den standard Windowsdriveren men den virket ikke. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en driver som vil virke under innstallasjonen? Prøver forøvrig å legge inn Windows XP. Vet heller ikke helt om dette er riktig plass, men prøver meg her! På forhånd takk for hjelpen Christoffer Ege Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det første du må gjøre er og laste ned driveren du finner her. Last ned dem som heter SIL3112 RAID driver set ver 1.0.0.40 for Windows 98 / 98SE / ME / NT 4.0 / 2000 / XP. Pakk den opp og legg filene inn på en diskett. Når du booter fra XP cd'en tykker du F6. Da vil du få opp spørsmål om og legge til drivere fra disketten. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Det første du må gjøre er og laste ned driveren du finner her. Last ned dem som heter SIL3112 RAID driver set ver 1.0.0.40 for Windows 98 / 98SE / ME / NT 4.0 / 2000 / XP. Pakk den opp og legg filene inn på en diskett. Når du booter fra XP cd'en tykker du F6. Da vil du få opp spørsmål om og legge til drivere fra disketten. 5395282[/snapback] Dette har jeg gjort, men innstallasjonen vil ikke godtatt denne driveren. Har prøvdt to ganger med den, skal prøve ei tredje ei nå! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Prøvde en gang til, virket ikke! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Sorry, driveren du (Chevelle) linket til, og jeg tidligere hadde lastet ned var riktige. Feilen lå i en defekt diskettstasjon, så takk for hjelpen. Beklager også at jeg nå spammet denne tråden litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå