Gjest mafister Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Topic sier det meste ------------- hva er choke og loss i cs spesielt ------------ FÅR for tiden trit mye loss og choke i cs Lagger som F(fps lagg) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 choke og loss har noe med nettverk å gjøre. (loss er pakketap) Counter-Strike har egen side her og står mye om choke og loss. bare søk "choke" Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Tøff link du ga han, fører rett til diskusjon.no gitt Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Det med egen side mener eg selvsagt egen avdeling eller Forumkategorier på hv.no (kall det kva du vil) har du trykka på linken? den fører til Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > Counter-Strike og vis man gidder å lese der, så står det mye om det trådstarter spør om! om han hadde posta der heller, hadde han fått svar! kva er det som er så "Tøfft" med linken? Endret 7. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Fordi jeg trodde du mente www.counter-strike.net og lignende Og mens jeg holder på, så kan jeg vel hjelpe pkmb også: MAssevis av nyttige ting, inkludert løsning på choke/loss Endret 7. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå