nexus88 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Om noen uker skal jeg oppgradere pcen og i den forbindelse skal jeg bruke en ny 250 gb harddisk som systemdisk. Jeg har slipstreame min gamle Windows XP home edition cd med SP1 og gjort diverse andre modifikasjoner og lurer derfor på om jeg får partisjonert hele Disken med windows install cden siden SP1 har støtte for større harddisker eller om dette gjelder kun cder slipstreama med SP2. Hvis ikke lurer jeg på om det er mulig å partisjonere disken på forhånd og så Instalere windows på den eller om installprogrammet ikke klarer dette. Takker for alle Svar Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvorfor akkorat slipstreame SP1? SP2 er nok bedre. Til det så er nLite bra http://www.nliteos.com/download.html partisjonering gjøres under innstallasjon av win xp, men kan å gjøres inne i windows Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Oppgraderingen for disker større enn 120GB kom med SP1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå