haikaleunen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) noen som vet andre alternativer enn å reinstallere XP for å fikse PC, når det er tydelige problem med booting av windows og diverse? (som ikke er virus) grunnen til at jeg vet det er windows er at jeg noen ganger får beskjed under boot om at en eller annen dll er korrupt eller lignende. PS: går det an å finne hvilken "CD-key" windows er innstallert på, for har ikke coveret... Endret 6. januar 2006 av haikaleunen Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Søk på dc etter "windows serial" eller noe sånt? Everest skal også finne serialen din om du laster det ned. Det er et program som viser informasjon om heele pc'en din, så du kan få nytte av det også i tillegg til å finne serialen... Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hei, bruk dette lille programme for å finne s/n på ditt windows... bare endre fil endelsen fra .txt til .exe n_kkelfinner.txt Lenke til kommentar
haikaleunen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 takk! det funket bra! men ingen som har noen GENIALE program der ute som fikser XP? (kanskje ønsketenking...) Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du kan prøve å reparere Windows da. Da reinstallerer den Windows filene, men alt er som før. Lenke til kommentar
haikaleunen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Du kan prøve å reparere Windows da. Da reinstallerer den Windows filene, men alt er som før. 5428962[/snapback] blir alt som før da? hvilke instillinger er det som blir reset`? og ServicePacks må reinstalleres etterpå eller? Lenke til kommentar
haikaleunen Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 ingen andre som vet noen supre program som kan fikse PCen litt hvis jeg er heldig som f.eks norton, registry first aid, perfectdisc osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå