kjellk Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 MMORE CD-R90 90 min 800 MB vises som kun "Available Capacity 10:00:00 88 MB " under Medium Info i Nero 5.5.9.9 Jeg har den nyeste Yamaha CD-brenner IDE 44X/24X/44X , CRWF1 Noen som kan hjelpe ? Kjell Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Har du prøvd med en firmware oppdatering. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har akkurat samme problemet med min Lite-On 40x@48x. Nei Kjetil, her hjelper ikke en firmware-oppdatering...jeg tror feilen ligger hoss Nero eller MMore denne gangen. Men jeg har enda ikke prøvd et annet brenneprogram en nero...prøv det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
kjellk Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har lastet ned ny firmware. Skal prøve WinOnCd. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Brenneren kjenner ikke igjen CD'en. Men det skal jo ikke ha noe å si når du skal overbrenne uansett. Sett på overburn til 90min, skru av multi-session og velg disc-at-once. That should do the trick! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 har ingenting med brenneprogram, brenner eller cdr å gjøre. det er bare at cd'ene tyner cd standarden litt, og da kjenner ikke brenneprogrammet dem igjen. måten å løse dette på er den samme som ellers når det gjelder brenning av 90 min plater. enable overburn i expert features(nero), og brenne i disc-at-once modus. har opplevd dette mange ganger selv når det gjelder 90 min cdr, og dette funket for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: B|Real skrev (2002-09-09 15:11):Jeg har akkurat samme problemet med min Lite-On 40x@48x.Nei Kjetil, her hjelper ikke en firmware-oppdatering...jeg tror feilen ligger hoss Nero eller MMore denne gangen.Men jeg har enda ikke prøvd et annet brenneprogram en nero...prøv det når jeg kommer hjem. Har du prøvd, Trodde firmware var det som la støtte for sånt+ brenneprogrammet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-09-09 16:31):Trodde firmware var det som la støtte for sånt+ brenneprogrammet. Kan godt hende at det gjør det,men det hjalp ikke meg. :sad: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Løsningen til dette problemet er tatt opp i en tidligere post. Det er altså rett det Cappo sier, man kjører bare en Overburn med 90min som øverste grense. Grunnen til at de fleste brennere registrerer MMORE-CDene som 10min/88MB er at MMORE bruker et nytt spesielt materiale på CDene (Makrolon). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå