Darkane Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 har fått et lite problem etter at et minnekort jammet seg i minnekortleseren min. nå tar det en evighet for at maskinen min starter opp (ca 4 min). jeg har prøvd å gå inn i bios for å sjekke om maskinen booter fra harddisk, men jeg kommer ikke inn i menyen der dette skal la seg gjøre. bios låser seg også... noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 kan det være en biosbrikke som er føkket? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hva betyr 'jammet' ? Jammed som 'å sitte fast'? Har du forsøkt å koble fra kortleseren? mvh r.- Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Hva betyr 'jammet' ? Jammed som 'å sitte fast'? Har du forsøkt å koble fra kortleseren? mvh r.- 5396458[/snapback] Ja, kortet ble sittende fast i kortleseren. har ikke prøvd å koble fra kortleseren siden jeg har laptop. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) kanskje kortleseren kan deaktiveres i bios? stor sjanse for det iallefall EDIT:litt sløv fikk ikke med deg at bios også låste seg Endret 7. januar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Høres ut som bios, ja Kan du ikke prøve å resette cmos? (en jumper på hk) Vet egentlig ikke om det er mulig på bærbare, men hvorfor ikke? Endret 7. januar 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er mulig det finnes en reset jumper på hk, men ta for all del ikke ut batteriet på en laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå