hansmatrin83 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan man spille LAN over et trådløst nettverk? Har fått meg Far Cry og øsnker å spille det over LAN! Hvis det er mulig hvodan gjør man. Routerne min heter D-Link hvis dere har bruk for det!? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Funker på samme måte so med kabel. Lenke til kommentar
moccah Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Regner med at routeren din har en DHCP funksjon. Da har du en lokal ip. Det eneste som gjennstår er at du setter opp en server med FC, og connecter deg til den lokale IP`en som serveren står på. Har selv spilt flere spill via WiFi, og syns at dette fungerer toppers. Lenke til kommentar
hansmatrin83 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Regner med at routeren din har en DHCP funksjon. Da har du en lokal ip. Det eneste som gjennstår er at du setter opp en server med FC, og connecter deg til den lokale IP`en som serveren står på. Har selv spilt flere spill via WiFi, og syns at dette fungerer toppers. 5394754[/snapback] Også kommer jeg med et så dumt spørsmål at det er flaut, men hvor finner jeg den lokal IPen? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Regner med at routeren din har en DHCP funksjon. Da har du en lokal ip. Det eneste som gjennstår er at du setter opp en server med FC, og connecter deg til den lokale IP`en som serveren står på. Har selv spilt flere spill via WiFi, og syns at dette fungerer toppers. 5394754[/snapback] Også kommer jeg med et så dumt spørsmål at det er flaut, men hvor finner jeg den lokal IPen? 5394836[/snapback] Trykk Start - kjør Og skriv ipconfig Endret 6. januar 2006 av Coney Lenke til kommentar
hansmatrin83 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Regner med at routeren din har en DHCP funksjon. Da har du en lokal ip. Det eneste som gjennstår er at du setter opp en server med FC, og connecter deg til den lokale IP`en som serveren står på. Har selv spilt flere spill via WiFi, og syns at dette fungerer toppers. 5394754[/snapback] Hvordan får jeg gjort dette? Ser ikke noe sted på FC der ejg kan søke etter IPer!? Kan noen bare lage en kort guide om hvordan jeg gjør fra "start til mål". Takk på forhånd! Lenke til kommentar
moccah Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 førstogfremst må du lage et multiplayer spill. Jeg har spillt FC svært lite og aldri multiplayer, men regner med at du kan lage et MP spill. Deretter går du bare inn på FC velger multiplayer og søker etter lokale servere. Somregel skal en også kunne velge hvilken ip/host en server har. Hvis det finnes et slikt valg så skriver du bare inn ip`en på den maskinen som hoster spillet:D Lenke til kommentar
hansmatrin83 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 førstogfremst må du lage et multiplayer spill. Jeg har spillt FC svært lite og aldri multiplayer, men regner med at du kan lage et MP spill. Deretter går du bare inn på FC velger multiplayer og søker etter lokale servere. Somregel skal en også kunne velge hvilken ip/host en server har. Hvis det finnes et slikt valg så skriver du bare inn ip`en på den maskinen som hoster spillet:D 5395642[/snapback] Det enneste som sår inn på mp er create og refresh. Det er ingen steder jeg kan søke etter servere eller noe sånt!? Må jeg kanskje skrive noe i consolen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå