Vallhall Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei dere Lurer på hvorfor 360 ikke tar de gamle xbox spillene som feks, san andreas ,PG2 og andre Takk på forhånd Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei dere Lurer på hvorfor 360 ikke tar de gamle xbox spillene som feks, san andreas ,PG2 og andre Takk på forhånd 5394714[/snapback] Xbox360 tar GTA: San Andreas, men ikke PGR2. Hvilke andre er det du tenker på? Grunnen er at de nå har et ATI grafikkort, isteden for Nvidia som var på den orginale xboxen, spillene må spilles gjennom en emulator, og dette må de lage og teste for hvert enkelt spill. Her er komplett oversikt over de spillene som hittil fungerer på i Europa: http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardco...tygameslist.htm Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Takker for raskt svar Hvor henter jeg denne emulatoren, og ikke minst hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og så er vel harddisk et must, selv om jeg ikke skal si det sikkert.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og så er vel harddisk et must, selv om jeg ikke skal si det sikkert.. 5394855[/snapback] Riktig. Dette er fordi emulatorene må lagres et sted. Dette blir da nettopp på.... harddisken. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og så er vel harddisk et must, selv om jeg ikke skal si det sikkert.. 5394855[/snapback] Riktig. Dette er fordi emulatorene må lagres et sted. Dette blir da nettopp på.... harddisken. 5394897[/snapback] Også fordi en del xboxspill (som pcspill) benytter seg av harddisken til lagring underveis i spillet (da tenker jeg ikke på savegames, men progress i et rollespill, lik som blir liggende etc) Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg fikk en 360 med harddisk igår,faktisk den eneste expert fikk inn med harddisk da. Skal jeg brenne denne emulatoren på cd og så på en eller annen måte installere den på 360? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nedlasting Informasjonsside Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Beste er og bare koble xbox'en til xbox live så laster den ned emulator og alt selv du trenger bare trykker ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå