Mafiabåss Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mamma vil at jeg skal i butikken å kjøpe en lighter til henne, men jeg mener at det er aldersgrense på det, jeg har aldri kjøpt en lighter før så jeg lurer litt på dette Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har jeg vanskelig for å tro, jeg har hvertfall aldri blitt spurt om leg ved kjøp av lighter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er ikke det. Kjempoefint vær i dag, synes dere ikke? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Takk for hjelpen, da kan jeg gå i butikken Endret 6. januar 2006 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 En kamerat av fikk ikke kjøpt på Nille. Måtte være 15 år En stund siden da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg fikk SERIØST spørsmål om legitimasjon på Rizzla (rullingspapir) en gang. Jeg var faktisk 19, men så vel ikke sånn ut for henne da. Jeg kunne bare vist henne leg, men det ble en laaaangdryg diskusjon om hvor teit jeg syns hu og reglementet hennes var. Så det endte med at jeg kjøpte ei pakke tobakk og en 10 pakning med dassruller, ikke noe rizzla. Dassruller fordi det også er papir, jeg var irritert og skulle bevise et poeng. Noe jeg sikkert ikke fikk til. Men å spørre om legitimasjon for sånne idiotiske ting, det takler ikke jeg! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg fikk SERIØST spørsmål om legitimasjon på Rizzla (rullingspapir) en gang. Jeg var faktisk 19, men så vel ikke sånn ut for henne da. Jeg kunne bare vist henne leg, men det ble en laaaangdryg diskusjon om hvor teit jeg syns hu og reglementet hennes var. Så det endte med at jeg kjøpte ei pakke tobakk og en 10 pakning med dassruller, ikke noe rizzla. Dassruller fordi det også er papir, jeg var irritert og skulle bevise et poeng. Noe jeg sikkert ikke fikk til. Men å spørre om legitimasjon for sånne idiotiske ting, det takler ikke jeg! 5394798[/snapback] Tror det er lovfestet. Ikke hennes feil at hun følger loven for å unngå få sparken. Men om det ikke er lovfestet er jo saken en helt annen. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så det endte med at jeg kjøpte ei pakke tobakk og en 10 pakning med dassruller, ikke noe rizzla. Dassruller fordi det også er papir, jeg var irritert og skulle bevise et poeng. Noe jeg sikkert ikke fikk til. 5394798[/snapback] :!: :!: Godt at du tar et standpunkt mot kassadama Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja jeg blir så frustrert og teit jeg når jeg blir irritert, at det skjer mye rart! Aggresjonen må ut ... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kompis kjøpte en fargerik tegneblokk med meget pent papir når dama i kassa nektet ham å kjøpe Rizzla. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Om jeg ikke tar helt feil opererer de fleste med 18-års aldersgrense på lightere og fyrstikker. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Om jeg ikke tar helt feil opererer de fleste med 18-års aldersgrense på lightere og fyrstikker. 5395027[/snapback] Enkelte butikk-kjeder og enkelte kassadamer (fant ingen kjønnsnøytralt ord for kassadame ) opererer med aldersgrense på lighter og sigarettpapir. Men man får kjøpt begge deler uten å være 18 i de fleste butikker. Får du ikke kjøpe lighter, sier du: "Jeg bor på hybel her og foreldrene mine bor 10 mil borte. Lighteren min ble ødelagt i går og jeg fryser nå halvt i hjel fordi jeg ikke kan fyre i ovnen. Vil du virkelig at jeg skal fryse ihjel?" Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 min fetter på 8år kjøpte nyttårsaften åleine en 8pk md fyrstikker. han hadde faktisk også raketter for et par hundre i en annen pose. det gikk greit. =) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 har kjøpt i mange år.. så går vel greit.. prix her nedi har iallefall ikke aldersgrense, og ikke prix i porsgrund heller.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er vel opp til butikken og går vel mye i trynefaktor vil jeg tro. Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mange som sier at man må være 18 for kjøp av fyrstikker og lighter! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Enkelte butikk-kjeder og enkelte kassadamer (fant ingen kjønnsnøytralt ord for kassadame ) opererer med aldersgrense på lighter og sigarettpapir. ekspeditør? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har aldri sett noen plasser der de opererer med aldersgrense på lightere og fyrstikker. De kan jo brukes til mye mer enn å tenne på en røyk! Men rizzla derimot, det har jeg forståelse for at det har 18-års aldersgrense, for det skal jo brukes til å rulle tobakk i! Lenke til kommentar
One Winged Angel Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 HVA I HEITESTE?? Er dette mulig? Det er ikke noen aldersgrense på Lighter her hjemme iallfall.... dette er syyyke saker..når måtte en være 18 år for å kjøpe en stakkars lighter? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har aldri sett noen plasser der de opererer med aldersgrense på lightere og fyrstikker. De kan jo brukes til mye mer enn å tenne på en røyk! Men rizzla derimot, det har jeg forståelse for at det har 18-års aldersgrense, for det skal jo brukes til å rulle tobakk i! 5396161[/snapback] Kan jo brukes til og røyke andre ting... Men har ikke merket at det er aldersgrense på rizzla, men opplevde litt når jeg var mindre at man måtte være 13 og 15 for og kjøpe lightere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå