KiKKA Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Gidder noen vurdere siden min! Jeg har nettopp bestilt domene og har laget en side for det.. Her er siden! kom helst med positiv kritikk. Kristoffer Endret 8. januar 2006 av KiKKA Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Fin ide ang bilde av deg på toppen, ei generelt fin side, men bakgrunnsfargen var eg ikkje stor fan av, vond å sjå på den... Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Som allerede sagt var bildet på toppen ganske fancy Men med de strekene i bakgrunnen fikk jeg litt vondt i hodet, og ble litt svimmel Men ellers bra! Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takker for positiv kritikk! tar til meg det med bakgrunnen! Må vel ta å fikse en annen! KiKKA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som allerede sagt var bildet på toppen ganske fancy Men med de strekene i bakgrunnen fikk jeg litt vondt i hodet, og ble litt svimmel Men ellers bra! 5394558[/snapback] Er enig i at de røde strekene skapte en heller negativ stemmning Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det slo meg óg, men ellers en ganske fin side. Eneste greia var at jeg ikke kom meg videre i 'dosen' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå