Gå til innhold

Pc m/skjerm til 13k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det ikke fryktelig mye frakt vist du bestiller fra så mange forskjellige nett forhandlere?

5394977[/snapback]

Han kjøper nok dette på en butikk, Netshop ser det ut som.

Hadde kjøpt selv en 3500, siden de ekstra 512kb L2 har på alle tester jeg har sett, vært helt ubetydelig. De pengene du sparte på det kan du bruke på å kjøpe 1 x 1GB i stede for 2x512. Og så kjøpe 1x 1GB seinere når du har peng til det. Så du ikke bruker opp alle minne plassene med en gang. Og å klokke med 4 brikker er talentløst. Dualchanal fordelene er også svært små.

Hvis du ikke har planer om å overklokke, kjøre SLI i fremtiden eller ha 15 disker ++ så er den PSUen overkill, og ganske mye overkill og.

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14755

Produktbeskrivelse: Fortron Strømforsyning ATX-400W

* Produktformfaktor: ATX

* Effekt: 400W

* Dimensjoner (BxDxH): 15 cm x 14 cm x 8.6 cm

* Utgangsspenning: +3.3, ±5, ±12 V

* Strømtilførsel:220V

Den bør holde i lange baner og koster Pris: kr 395,00(Herav mva. kr 79,00)

Har en 350 no name PSU som kan kjøre en 2500 @ 3200 et 6800 GT bra overklokket samt 6 HD 3 minne moduler 4 kab vifter. Så dette burde ikke være noe problem som helst.

Med de pengene du "sparer" ville jeg kjøpt 1GB til.

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15092 dette settet gir mye bang for the buck.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har planer om å overklokke, kjøre SLI i fremtiden eller ha 15 disker ++ så er den PSUen overkill, og ganske mye overkill og.

Det er akkurat det jeg har tenkt til. Bortsett fra 15 disker...Tok og sjekket forbruket med et oppsett lik dette, det lå på ca 350w. Med et skjermkort til vil det ligge nærme 450w. Mulig jeg kan gå for en på 480w isteden.

Hadde kjøpt selv en 3500, siden de ekstra 512kb L2 har på alle tester jeg har sett, vært helt ubetydelig. De pengene du sparte på det kan du bruke på å kjøpe 1 x 1GB i stede for 2x512.

3500 ligger en hundrelapp under i pris...

Lenke til kommentar
Du burde kanskje vurdere 1 stk minnebrikke istedenfor 2x512 viss du planlegger å oppgradere i framtida. 4x512 kan være problematisk, eller?  ;)

5395098[/snapback]

Ok. Så det er best å bruke en minnebrikke selv med dualchannel?

Lenke til kommentar
Du burde kanskje vurdere 1 stk minnebrikke istedenfor 2x512 viss du planlegger å oppgradere i framtida. 4x512 kan være problematisk, eller?  ;)

5395098[/snapback]

Ok. Så det er best å bruke en minnebrikke selv med dualchannel?

5395378[/snapback]

Så du i ettertid kan kjøpe 1x1GB brikke, siden du skal overklokke så et rungende ja. Å overklokke med mer enn to brikker er håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...