bjornarodelien Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har tenkt å slette alt på pc'n. For å få vekk alt som e ikkje treng meir. har og blitt ein del tregare etter kort. Har ein HP pc så der er vel det e treng til å reinnstallere tilbake til fabrikk programmer delt opp på harddisken. Men hva er det jeg må passe på når jeg gjør slikt? Har ein del e-mail som jeg fortsatt skulle hatt. Kan jeg bare lagre dei filene som ligger under ei mappe. C:\Documents and Settings\Eier\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\{masse tal}\Microsoft\Outlook Express og her ligg det mapper: innboks utboks sendte elementer. er det nok å kopiere disse? Noe annet det kan være lurt å ta vare på? eventuelt gjøre. Lenke til kommentar
lohrvik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har tenkt å slette alt på pc'n. For å få vekk alt som e ikkje treng meir. har og blitt ein del tregare etter kort. Har ein HP pc så der er vel det e treng til å reinnstallere tilbake til fabrikk programmer delt opp på harddisken.Men hva er det jeg må passe på når jeg gjør slikt? Har ein del e-mail som jeg fortsatt skulle hatt. Kan jeg bare lagre dei filene som ligger under ei mappe. C:\Documents and Settings\Eier\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\{masse tal}\Microsoft\Outlook Express og her ligg det mapper: innboks utboks sendte elementer. er det nok å kopiere disse? Noe annet det kan være lurt å ta vare på? eventuelt gjøre. 5394342[/snapback] Åpne Outlook Express. Velg fil og eksporter både adresseboka og meldingene dine. Regner med at du kan ta ut dette via brenneren din ? (eller legge dette på en annen partisjon) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvis recovery ligger på harddisken, så vil du mest sannsynlig ikke kunne røre det under formatéring i windows-innstallasjonen. Men sjekk i partition magic eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå