Torsph Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann! Jeg har denne laptopen: Satellite A30-303 Intel® Pentium® 4 3.06GHz Processor Microsoft® Windows® XP Home Edition 512MB DDR RAM 60GB Hard Disk Drive 15" TFT Display Grafikk: Intel® 852GM 64MB Jeg får 100fps i counter-strike, helt til vifta til prosessoren begyner å gå, da dropper den ganske mye... Hva kommer dette av? Er det noen grunn? Noe galt med pcen? Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Den står tilkoblet strøm.. Så full-ladet hele tiden .. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er mulig vifta begynner å gå for seint. Intel sakker ned når prosessoren blir for varm. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 hmmm. Men da må det jo være en måte å få den til å gå hele tiden.. Men den dropper jo med engang vifta starter å gå.. Ikke noe i det hele tatt før.. Den ligger på 100fps helt til vifta starter å gå og da dropper den ned til ca 50-60fps. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg vil anta at CPU blir «sakket ned» som tvangsgreie nevner. Dette for å begrense tiden viften må kjøres for å kjøle CPU ned til ønsket temp. Mulig at dette er noe som kan stille på, sjekket i strømsparingsinstillingene i win? Ellers vil jeg anbefale å høre med din PC produsent. Er nok et kjent problem. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Skal prøve å oppnå kontakt med dem.. Men skal nå gå inn i bios og prøve å endre minne fra 64mb til 128mb til skjermkortet.. Så får se om det vil gjøre litt forskjell. Jo mer, jo bedre Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Skal prøve å oppnå kontakt med dem.. Men skal nå gå inn i bios og prøve å endre minne fra 64mb til 128mb til skjermkortet.. Så får se om det vil gjøre litt forskjell. Jo mer, jo bedre 5400985[/snapback] Det funket da ikke, selvom det sto at det skulle gå.. Men men.. Har sendt mail til Toshiba nå og håper på at dem har et svar på problemet med vifta.. Har vel nå egentlig funnet ut at ytelsen påpcen generelt synker når vifta starter.. Pcen begynner å lagge og hakke.. Veldig udigg Endret 7. januar 2006 av NeXz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå