bleidd Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg liker godt et program på kanalen "E!" som heter The Soup. Joel McHale presenterer og gjør narr av kjendiser og nyheter. Dessverre sendes dette alltid midt på natta, og det er ikke mange episodene jeg har fått med meg. Går de an å få tak i noe sted, og er det lovlig å laste ned slike programmer? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 burde i grunnen være lovlig. siden opptak til VHS/DVD på TV er jo lovlig, så nedlasting av TV-programmer som går på kanaler som du betaler for, ville eg tro er fult lovlig. =) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Er ikke "tillatt". De liker ikke at du snyter dem for reklameinntekter av en eller annen merkelig grunn... Ed: Vet ikke hva Norges Lover sier atm, men jeg tviler på at E! ville sendt deg en FTP-adresse hvis du skjønner hva jeg mener Endret 6. januar 2006 av Blib Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er ikke "tillatt". De liker ikke at du snyter dem for reklameinntekter av en eller annen merkelig grunn... 5394429[/snapback] Merkelig grunn? Reklame er jo den eneste inntekten de har! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 reklame er eneste inntekten en TV kanal har ja. Men bruker du en videospiller til å ta opp filmene, kan du jo lett klippe bort reklamepausene. det gjør vertfall eg alltid. hater reklame. då blir jo det på samme måte som å laste ned en episode/serie fra nettet hvis du har lisens til kanalen det går på då selfølgelig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 reklame er eneste inntekten en TV kanal har ja. Men bruker du en videospiller til å ta opp filmene, kan du jo lett klippe bort reklamepausene. det gjør vertfall eg alltid. hater reklame. då blir jo det på samme måte som å laste ned en episode/serie fra nettet hvis du har lisens til kanalen det går på då selfølgelig. 5394987[/snapback] Ja det kan du, og det er blant grunnene til at tv-selskapene er sure om dagen. Hadde de fått det slik de ville hadde det ikke eksistert harddiskoppdagere som TiVo f. eks. (Ref en eller annen nyhet for en stund siden) ZiroN: ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå