kewell79 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 lyst å laste ned xmen 3 og Mission: Impossible III HD trailer , eller kanskje det dukker opp en demo som ikke blir tilgjengelig i europa nå har det kommet en lur måte å fikse det på http://www.gamersreports.com/article/19 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har det kommet i USA og Japan kommer det også her. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har det kommet i USA og Japan kommer det også her. 5398409[/snapback] Mange demoer som kommer i japan som ikke kommer til europa, ikke på en god stund ihvertfall. Wrestle Kingdom er en, og de får andre trailere enn oss. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Men regner med at trailere som X-Men 3 og M:I 3 i HD nesten må komme til oss i Europe også. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Men regner med at trailere som X-Men 3 og M:I 3 i HD nesten må komme til oss i Europe også. 5398530[/snapback] De har ikke kommet enda, og de har vert på USA sin marketplace i flere uker. Det der er en grei løsning dersom du ikke gidder å vente i uvisse Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg fant ikke en eneste demo på USA og japanske markedsplass, som vi ikke har på den europeiske... Men en masse trailere. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg fant ikke en eneste demo på USA og japanske markedsplass, som vi ikke har på den europeiske... Men en masse trailere. 5399066[/snapback] Wrestle Kingdom er ihvertfall 1. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg fant ikke en eneste demo på USA og japanske markedsplass, som vi ikke har på den europeiske... Men en masse trailere. 5399066[/snapback] Wrestle Kingdom er ihvertfall 1. 5399174[/snapback] ligger bare trailer av det spillet, IKKE en demo Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Jeg fant ikke en eneste demo på USA og japanske markedsplass, som vi ikke har på den europeiske... Men en masse trailere. 5399066[/snapback] Wrestle Kingdom er ihvertfall 1. 5399174[/snapback] ligger bare trailer av det spillet, IKKE en demo 5399621[/snapback] hmm leste bare her at det skulle gå an å laste ned Wrestle Kingdom fra japanske marketplace "not exactly easy, but would likely be worth it for getting your hands on things like the Wrestle Kingdom demo" Uansett, det jeg er litt mer skeptisk på det er om det er noen fare for å bli tatt. De vil jo se hvilken konsoll det er og at denne deler en IP og serie nr med en som han en konto i europa f.eks? Kommer til å vente litt å se om det er trygt før jeg eventuelt lager en slik konto Endret 7. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå