Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Her kan du poste bilder av bordet du har pc'en din på, eller hvor du har pc'en. Slik at andre kan få ideer om databord de vil ha smarte løsninger å ha pc'en på Og mye annet.. (sorry hvis en slik post finnes) Legger ved ett bilde av hvordan jeg og min pc har det: (ser ikke ut som imageshack gjør som jeg vill, så jeg tar som vedlegg) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Finnes nerd-bloig thread eller noe.. husker ikke hva den heter, så denne kan godt stenges(der viser de rommet også da, men, denne kan stenges ihvertfall) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Finnes nerd-bloig thread eller noe.. husker ikke hva den heter, så denne kan godt stenges(der viser de rommet også da, men, denne kan stenges ihvertfall) 5394179[/snapback] ok da så.. prøvde å søke men fant ingenting.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Finner aldri noe jeg :S, søkte på babe treahd v.2 , men fant den ikke :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Finner aldri noe jeg :S, søkte på babe treahd v.2 , men fant den ikke :S 5394271[/snapback] Liker ikke søkemotoren i det nye formuet, finner ikke en dritt. gamle var mye bedre Lenke til kommentar
intheass Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tatt med mobilen og det er litt rotete, men men... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 hehe.. ser du også er glad i å spise\drikke ved pc'en fint kabinett btw! Lenke til kommentar
intheass Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Haha er det ja deilig å sette seg ned med litt godis og whatever jeg driver på med. Kabinettet er bra ja, men resten holder jo ikke mål i forhold Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 maten glir lettere ned foran pc'n da kjett å spise ved kjøkkenbordet ;p (kommer bilde da hovedkortet mitt kommer tilbake..tviler på at dere vil se en skrivepult med lydkort,skjermkort, og blabla ligge i antistatiske poser utover hele pulten min ;P ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Haha er det ja deilig å sette seg ned med litt godis og whatever jeg driver på med. Kabinettet er bra ja, men resten holder jo ikke mål i forhold 5395225[/snapback] Ja det er det . Musen din holder vel mål maten glir lettere ned foran pc'n da kjett å spise ved kjøkkenbordet ;p (kommer bilde da hovedkortet mitt kommer tilbake..tviler på at dere vil se en skrivepult med lydkort,skjermkort, og blabla ligge i antistatiske poser utover hele pulten min ;P ) 5395297[/snapback] Joda, Post i vei Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nerdebula di v.2! er nok tråden dere tenker på. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 En mac den bærbare der ja.. og er musene til hversin? ganske ryddig iallefall Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Alt for ryddig. Skal jo gå an å være der og. Er nødt å ha litt rot for å føle meg komfortabel Lenke til kommentar
gxi Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, det er en 12" iBook som står der. Maskinen har hver sin MX1000. Jeg har relativt nettopp ryddet opp.. så det ender vel opp i rot snart igjen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Slik ser mitt databord ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Sånn ser mitt databord ut Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Umm... Heh, rydder dere før dere tar bilde eller er det bare meg som nesten ikke kan se noe av bordet mitt? Det er fullt av masse hi-tech og mat... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nerdebula di v.2! er nok tråden dere tenker på. 5395372[/snapback] Nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg