Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fikk brev i dag.. jeg kommer nokk til å stryke i naturfag hvis jeg ikke står på for harde livet nå.. men til saken. Hva skjer hvis jeg består alt untatt naturfagen? må jeg gå ett helt år på nytt pga det? kan jeg ta kveldskurs med det? hva skjer? btw: går grunnkurs elektro Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hmmm om du ikke fikser dette her med hardt arbeid så er det en av to; enten så sliter du og da skjer dette: regner med at du røyker allerede, så iløpet av sommer har du begynt med hasj før jul er du glad i speed innen denne tid neste år har du solgt større deler av din mors sølvbestikk for å betale heroin gjelden din lærling tiden din er bli ikke innen elektro men som en små kriminell.... ELLER du kan ta de som privatist :!: enten på typisk sonans eller på egenhånd! snakk med en rådgiverene på skolen din så kan de fortelle deg om hvem du skal ta kontakt med. evnt om du kan ta det ved siden av de andre fagene dine på skolen neste år! Uansett lykke til! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 hmmm om du ikke fikser dette her med hardt arbeid så er det en av to; enten så sliter du og da skjer dette: regner med at du røyker allerede, så iløpet av sommer har du begynt med hasj før jul er du glad i speed innen denne tid neste år har du solgt større deler av din mors sølvbestikk for å betale heroin gjelden din lærling tiden din er bli ikke innen elektro men som en små kriminell.... ELLER du kan ta de som privatist :!: enten på typisk sonans eller på egenhånd! snakk med en rådgiverene på skolen din så kan de fortelle deg om hvem du skal ta kontakt med. evnt om du kan ta det ved siden av de andre fagene dine på skolen neste år! Uansett lykke til! 5394160[/snapback] hehe.. genialt btw: røyker ikke^^, tenkte jeg skulle ta kontakt med noen på mandag ja.. vet ikke hvorfor men takler ikke naturfag.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 bra at du ikke røyker! da må det jo enten bli hardt arbeid eller alternativ to! Flaks Men snakk med en rådgiver, sånn for sikkerhetsskyld, så fikser jo det seg! Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det vil vaere kjipt for deg aa maatte ta det igjen senere, saa heller bestem deg for at du VIL klare dette. Jeg regner med at du har et halvt aar igjen paa aa rette opp denne karakteren, saa ta kontakt med noen du kjenner som virkelig har kontroll paa naturfagen og spoer om de vil hjelpe deg. Jeg tviler ikke paa at det vil vaere slitsomt, men hvis laereren din ser veldig bra fremgang saa vil han/hun nok se litt vekk fra forrige semesters karakter og iallefall la deg staa, om ikke faa en grei karakter. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Det vil vaere kjipt for deg aa måtte ta det igjen senere, så heller bestem deg for at du VIL klare dette. Jeg regner med at du har et halvt år igjen på å rette opp denne karakteren, så ta kontakt med noen du kjenner som virkelig har kontroll på naturfagen og spoer om de vil hjelpe deg. Jeg tviler ikke på at det vil vaere slitsomt, men hvis laereren din ser veldig bra fremgang så vil han/hun nok se litt vekk fra forrige semesters karakter og iallefall la deg stå, om ikke få en grei karakter. 5395887[/snapback] har tenkt å gjøre det ja. skal stå på med naturfagen.. satan hvis jeg må ta det opp.. argh Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) *tjohosletteet* Endret 11. april 2007 av Atropin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan du ikke be læreren din om å gi deg (evnt. hele klassen, men det er neppe populært) små prøver om hvert kapitell ellernoe? Så leser du som bare faen og lærer deg det.. Så står du Spørs om læreren din gidder det da men. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Og hvis det er noe vanskelig, bare spør her, så får du masse fornuftige svar om emnet. Naturfag er forresten et av de mest interessante fagene (syntes jeg, da..), der du lærer mye om hvordan verden og naturen fungerer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Er det ikke slik at du må ta eksamen i faget senere om du vill rette opp en stryk karakter da? Jeg fikk stryk i matte i fjor, og nå før jul tok jeg eksamen for å rette opp på det. 5401152[/snapback] håper det.. at jeg slipper ett helt år med skole ekstra Kan du ikke be læreren din om å gi deg (evnt. hele klassen, men det er neppe populært) små prøver om hvert kapitell ellernoe? Så leser du som bare faen og lærer deg det.. Så står du Spørs om læreren din gidder det da men. 5401182[/snapback] Vi har prøver om hvert kapittel ja.. men.. klarer bare ikke å følge med på teorien.. Forsøk går greit og jeg har levert alle raporter. Og hvis det er noe vanskelig, bare spør her, så får du masse fornuftige svar om emnet. Naturfag er forresten et av de mest interessante fagene (syntes jeg, da..), der du lærer mye om hvordan verden og naturen fungerer. 5401203[/snapback] Ja det kan jeg Syns ikke det om molekyler å atomer og ioner og slikt er noe serlig intresant.. men for faen, jeg skal bli serviceelektroniker! ikke noen naturforsker Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja det kan jeg Syns ikke det om molekyler å atomer og ioner og slikt er noe serlig intresant.. men for faen, jeg skal bli serviceelektroniker! ikke noen naturforsker 5401420[/snapback] Hvis du skal bli elektroniker bør du vel kunne litt om atomer og sånt. Det er vel bare litt av naturfaget som handler om atomer og molekyler? Uansett, dette er noe alle bør kunne litt om, selv om du kanskje ikke får direkte bruk for det senere. Spør gjerne hvis det er noe du lurer på innen området. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ja det kan jeg Syns ikke det om molekyler å atomer og ioner og slikt er noe serlig intresant.. men for faen, jeg skal bli serviceelektroniker! ikke noen naturforsker 5401420[/snapback] Hvis du skal bli elektroniker bør du vel kunne litt om atomer og sånt. Det er vel bare litt av naturfaget som handler om atomer og molekyler? Uansett, dette er noe alle bør kunne litt om, selv om du kanskje ikke får direkte bruk for det senere. Spør gjerne hvis det er noe du lurer på innen området. 5404200[/snapback] bare litt av naturfag... har hatt det helt siden vi begunte, å det er halve skoleåret.. Har naturfag i morgen å da SKAL jeg prøve å følge med.. ja har tenkt å spørre hvis jeg plages med noe.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Hadde naturfag i dag. Nytt kapittel, nytt emne klarte faktisk å følge med litt Og fikk med meg hvorfor vann utvider seg når det blir is og sånt Glemte å spørre noen though.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Og fikk med meg hvorfor vann utvider seg når det blir is og sånt 5410509[/snapback] Bra! Tenk så flaut det hadde vært om 20-30 år og ungen din spør; - Pappa, hvorfor utvider vann seg når det blir is? Og du svarer: - Aner ikke . Nå kan du istedet lære det bort videre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Og fikk med meg hvorfor vann utvider seg når det blir is og sånt 5410509[/snapback] Bra! Tenk så flaut det hadde vært om 20-30 år og ungen din spør; - Pappa, hvorfor utvider vann seg når det blir is? Og du svarer: - Aner ikke . Nå kan du istedet lære det bort videre. 5410815[/snapback] :!: Tviler på at ungen min blir å spørre om det, og er jo ikke flaut å si at man ikke kan det.. syns det er så sinnsykt uintresant Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Må bare bumpe eldgammel tråd! hvordan gikk det forresten? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare så det er sagt, naturfag på elektro er noe av det dummeste jeg har sett. Vi har om redoksreaksjoner, hva faen har redoksreaksjoner med elektro og gjøre? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Må bare bumpe eldgammel tråd! hvordan gikk det forresten? 8134943[/snapback] Hvordan går det heter det Du burde klare å få 3-er ganske lett. Du bør i alle fall lese gjennom stoffet 3 ganger før prøvene Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Må bare bumpe eldgammel tråd! hvordan gikk det forresten? 8134943[/snapback] Hvordan går det heter det Du burde klare å få 3-er ganske lett. Du bør i alle fall lese gjennom stoffet 3 ganger før prøvene 8134979[/snapback] Han fikk karakteren sin til sommeren i fjor! derfor heter det gikk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Må bare bumpe eldgammel tråd! hvordan gikk det forresten? 8134943[/snapback] Hvordan går det heter det Du burde klare å få 3-er ganske lett. Du bør i alle fall lese gjennom stoffet 3 ganger før prøvene 8134979[/snapback] Han fikk karakteren sin til sommeren i fjor! derfor heter det gikk 8135011[/snapback] Hehe Trodde det var '07 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå