Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Stryker i naturfag. Hva skjer da?

Anbefalte innlegg

fikk brev i dag..

jeg kommer nokk til å stryke i naturfag hvis jeg ikke står på for harde livet nå..

men til saken.

Hva skjer hvis jeg består alt untatt naturfagen?

må jeg gå ett helt år på nytt pga det?

kan jeg ta kveldskurs med det?

hva skjer? :cry:

btw: går grunnkurs elektro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm

om du ikke fikser dette her med hardt arbeid så er det en av to;

enten så sliter du og da skjer dette:

regner med at du røyker allerede, så iløpet av sommer har du begynt med hasj

før jul er du glad i speed

innen denne tid neste år har du solgt større deler av din mors sølvbestikk for å betale heroin gjelden din

lærling tiden din er bli ikke innen elektro men som en små kriminell....

ELLER

du kan ta de som privatist :!:

enten på typisk sonans eller på egenhånd!

snakk med en rådgiverene på skolen din så kan de fortelle deg om hvem du skal ta kontakt med. evnt om du kan ta det ved siden av de andre fagene dine på skolen neste år!

Uansett lykke til!

Lenke til kommentar
hmmm

om du ikke fikser dette her med hardt arbeid så er det en av to;

enten så sliter du og da skjer dette:

regner med at du røyker allerede, så iløpet av sommer har du begynt med hasj

før jul er du glad i speed

innen denne tid neste år har du solgt større deler av din mors sølvbestikk for å betale heroin gjelden din

lærling tiden din er bli ikke innen elektro men som en små kriminell....

ELLER

du kan ta de som privatist  :!:

enten på typisk sonans eller på egenhånd!

snakk med en rådgiverene på skolen din så kan de fortelle deg om hvem du skal ta kontakt med. evnt om du kan ta det ved siden av de andre fagene dine på skolen neste år!

Uansett lykke til!

5394160[/snapback]

hehe.. genialt :p

btw: røyker ikke^^,

tenkte jeg skulle ta kontakt med noen på mandag ja..

vet ikke hvorfor men takler ikke naturfag..

Lenke til kommentar

Det vil vaere kjipt for deg aa maatte ta det igjen senere, saa heller bestem deg for at du VIL klare dette. Jeg regner med at du har et halvt aar igjen paa aa rette opp denne karakteren, saa ta kontakt med noen du kjenner som virkelig har kontroll paa naturfagen og spoer om de vil hjelpe deg. Jeg tviler ikke paa at det vil vaere slitsomt, men hvis laereren din ser veldig bra fremgang saa vil han/hun nok se litt vekk fra forrige semesters karakter og iallefall la deg staa, om ikke faa en grei karakter.

Lenke til kommentar
Det vil vaere kjipt for deg aa måtte ta det igjen senere, så heller bestem deg for at du VIL klare dette. Jeg regner med at du har et halvt år igjen på å rette opp denne karakteren, så ta kontakt med noen du kjenner som virkelig har kontroll på naturfagen og spoer om de vil hjelpe deg. Jeg tviler ikke på at det vil vaere slitsomt, men hvis laereren din ser veldig bra fremgang så vil han/hun nok se litt vekk fra forrige semesters karakter og iallefall la deg stå, om ikke få en grei karakter.

5395887[/snapback]

har tenkt å gjøre det ja. skal stå på med naturfagen.. satan hvis jeg må ta det opp.. argh

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at du må ta eksamen i faget senere om du vill rette opp en stryk karakter da? Jeg fikk stryk i matte i fjor, og nå før jul tok jeg eksamen for å rette opp på det.

5401152[/snapback]

håper det.. at jeg slipper ett helt år med skole ekstra

Kan du ikke be læreren din om å gi deg (evnt. hele klassen, men det er neppe populært) små prøver om hvert kapitell ellernoe? Så leser du som bare faen og lærer deg det.. Så står du :)

Spørs om læreren din gidder det da men.

5401182[/snapback]

Vi har prøver om hvert kapittel ja.. men.. klarer bare ikke å følge med på teorien.. Forsøk går greit og jeg har levert alle raporter.

Og hvis det er noe vanskelig, bare spør her, så får du masse fornuftige svar om emnet.  :thumbup:

Naturfag er forresten et av de mest interessante fagene (syntes jeg, da..), der du lærer mye om hvordan verden og naturen fungerer.

5401203[/snapback]

Ja det kan jeg :) Syns ikke det om molekyler å atomer og ioner og slikt er noe serlig intresant..

men for faen, jeg skal bli serviceelektroniker! ikke noen naturforsker :p

Lenke til kommentar
Ja det kan jeg :) Syns ikke det om molekyler å atomer og ioner og slikt er noe serlig intresant..

5401420[/snapback]

Hvis du skal bli elektroniker bør du vel kunne litt om atomer og sånt. :whistle:

Det er vel bare litt av naturfaget som handler om atomer og molekyler? Uansett, dette er noe alle bør kunne litt om, selv om du kanskje ikke får direkte bruk for det senere. Spør gjerne hvis det er noe du lurer på innen området.

Lenke til kommentar

5401420[/snapback]

Hvis du skal bli elektroniker bør du vel kunne litt om atomer og sånt. :whistle:

Det er vel bare litt av naturfaget som handler om atomer og molekyler? Uansett, dette er noe alle bør kunne litt om, selv om du kanskje ikke får direkte bruk for det senere. Spør gjerne hvis det er noe du lurer på innen området.

5404200[/snapback]

bare litt av naturfag... har hatt det helt siden vi begunte, å det er halve skoleåret..

Har naturfag i morgen å da SKAL jeg prøve å følge med..

ja har tenkt å spørre hvis jeg plages med noe..

Lenke til kommentar
Og fikk med meg hvorfor vann utvider seg når det blir is og sånt :)

5410509[/snapback]

Bra! :thumbup:

Tenk så flaut det hadde vært om 20-30 år og ungen din spør; - Pappa, hvorfor utvider vann seg når det blir is? Og du svarer: - Aner ikke :blush: .

Nå kan du istedet lære det bort videre. :yes:

Lenke til kommentar
Og fikk med meg hvorfor vann utvider seg når det blir is og sånt :)

5410509[/snapback]

Bra! :thumbup:

Tenk så flaut det hadde vært om 20-30 år og ungen din spør; - Pappa, hvorfor utvider vann seg når det blir is? Og du svarer: - Aner ikke :blush: .

Nå kan du istedet lære det bort videre. :yes:

5410815[/snapback]

:!:

Tviler på at ungen min blir å spørre om det, og er jo ikke flaut å si at man ikke kan det.. syns det er så sinnsykt uintresant :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Må bare bumpe eldgammel tråd! hvordan gikk det forresten? :)

8134943[/snapback]

Hvordan går det heter det ;)

Du burde klare å få 3-er ganske lett. Du bør i alle fall lese gjennom stoffet 3 ganger før prøvene :)

8134979[/snapback]

Han fikk karakteren sin til sommeren i fjor! derfor heter det gikk :)

Lenke til kommentar
Må bare bumpe eldgammel tråd! hvordan gikk det forresten? :)

8134943[/snapback]

Hvordan går det heter det ;)

Du burde klare å få 3-er ganske lett. Du bør i alle fall lese gjennom stoffet 3 ganger før prøvene :)

8134979[/snapback]

Han fikk karakteren sin til sommeren i fjor! derfor heter det gikk :)

8135011[/snapback]

Hehe :D Trodde det var '07 :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...