exmx Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Har ett rart problem med gf4Ti 4400 korte mitt. Tror dette problemet begynte på fredag eller.no. Det som er problemet er at i alle spill jeg spiller så går fpsen ned til under 20fps. Dette skjer ca. vert 3 minutt (uten grunn). Problemet oppstår ikke pga mangen detajer eller.no (skjer til og med i cs). Kan også nevne at jeg reinnstalerte WinXp igår. Men det funket ikke : Noen som kanskje vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 har du klokket? hva er cpu-tempen din? om du har klokket grafikkortet, hva er gpu varm? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 jeg prøvde å overclocke den litt. Så tok jeg den ned igjen til normal Lenke til kommentar
exmx Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 ingen som vet? er desperat! :sad: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 å oc med orginal kjøler er det dummeste en kan gjøre... tror egentlig ikke det er det som er feil, men om det er nytt kan du jo bare sende det tilbake og be mo å få et nytt, om det fremdeles er problemer er det nok ikke grafikkortet.. Lenke til kommentar
Snurre007 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 kanskje du har på vertical sync? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 merker de ikke at jeg har oc det da? Jeg har vertical sync OFF Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 nei det gjør de ikke, om du ikke har gjort noe fysisk med kortet er det ikke noe problem å få nytt... :smile: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Litt overklokking skader ikke kortet. Da ville feilen vært permanent. Sannsyligvis er det et annet program i bakgrunnen som setter i gang hvert 3.min. Prøv å lukke alt utenom spillet. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kanskje du skulle vurdere en liten format c: og legge inn os på nytt...pleier å gjøre underverker de aller fleste gangene. Utrolig hvor mye dritt som legger seg inn når man har kjørt med samme os en stund. Skjermkortet ditt har helt sikkert ikke tatt skade av litt OC, selv om det er på standard kjøler(e). De er da bygd for å tåle litt mer enn hva de går på som default. Hvis du klokker for mye får du tearing i eks. spill og pcen kan til og med henge seg. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 14:42, ostepopp skrev:Kanskje du skulle vurdere en liten format c: og legge inn os på nytt...pleier å gjøre underverker de aller fleste gangene. Utrolig hvor mye dritt som legger seg inn når man har kjørt med samme os en stund.Skjermkortet ditt har helt sikkert ikke tatt skade av litt OC, selv om det er på standard kjøler(e). De er da bygd for å tåle litt mer enn hva de går på som default. Hvis du klokker for mye får du tearing i eks. spill og pcen kan til og med henge seg. Jeg reinnstalerte winxp på nytt for 2 dager siden. Men jeg skal prøve å lukke alle programmene som kjøres i bakgrunnen å se hvordan det går :smile: Lenke til kommentar
exmx Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Hmm.. virker som kortet blir dårligere og dårligere.. Kan det være noe annet som gjør dette? Harddisken f.eks? Jeg har WD 45gb 7200 Her er et bilde over listen av programmer jeg kjører. kanskje noen av dere ser feilen? http://home.no.net/dalcs/rart.JPG Lenke til kommentar
exmx Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 hallooooo.. trenger hjelp ); Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: exmx skrev (2002-09-13 18:12):hallooooo.. trenger hjelp ); Prøv å være litt mer tolmodig og vent til du får respons. :???: Lenke til kommentar
M.H Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 22:07, Jannis-15 skrev:å oc med orginal kjøler er det dummeste en kan gjøre... Hvorfor er det det dummeste man kan gjøre? har ikke byttet kjøling på mitt skjermkort, og det går som bare det overklokket. Tror ikke det er så mange som bytter kjøling for å overklokke. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: M.H skrev (2002-09-13 19:39): Quote: Den 2002-09-09 22:07, Jannis-15 skrev: å oc med orginal kjøler er det dummeste en kan gjøre... Hvorfor er det det dummeste man kan gjøre? har ikke byttet kjøling på mitt skjermkort, og det går som bare det overklokket. Tror ikke det er så mange som bytter kjøling for å overklokke. :smile: Det har ikke eg heller gjort når eg overklokket som bare det. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Jeg fant nettopp ut at det _IKKE_ er skjermkortet. Jeg testet det gamle GF2 kortet mitt i pcen å det hadde akkurat det samme problemet. Hva kan det være da? P.S. Jeg hadde ikke rørt inni pcen når dette problemet begynte å skje. Men se på urlen ovenfor. Kanskje dere finner et program på den listen som starter opp vert 3min eller.no Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: exmx skrev (2002-09-13 20:34):Jeg fant nettopp ut at det _IKKE_ er skjermkortet. Jeg testet det gamle GF2 kortet mitt i pcen å det hadde akkurat det samme problemet. Hva kan det være da? P.S. Jeg hadde ikke rørt inni pcen når dette problemet begynte å skje. Men se på urlen ovenfor. Kanskje dere finner et program på den listen som starter opp vert 3min eller.no Og du har lastet ned alle nyeste oppdateringer til skjermkortet ditt og win?? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 jeg fant problemet.. Norton AntiV. ;P Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: exmx skrev (2002-09-13 22:44):jeg fant problemet.. Norton AntiV. ;P Norton antivirus. Og det er du 100% sikker på at er korrekt, Det har eg aldri opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå