Gå til innhold

skal kjøpe mp3 spiller med god lydkvalitet

Anbefalte innlegg

Hi :D

Jeg er på utkikk etter en hdd mp3 spiller... og er opptatt at den skal ha god lyd.

jeg har sett på disse:

- Philips HDD6320

- iAudio X5

- Sony NW-A3000

Men jeg må jo også legge til at jeg ser på hvordan mp3 spillleren ser ut... og da synes jeg at Philips'en ser best ut :dribble: , mens jeg synes X5'en ser så stor å stygg ut :hrm:

Takker for alle svar :w00t:

mvh tobiasgk

Endret av tobiasgk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X5 er på ingen måte stygg.

Og muligheten for avspillingsliste er der (ikke automatisk, men den skal fungere).

Størrelsen på X5 er ikke ille. da jeg åpnet pakken, ble jeg overasket over hvor liten den var.

Det at du har mulighet for USB on the go, er ganske fett: si at du har en kompis med en sang på mp3-spillern du vil ha. Koble sammen spillerne, og så kan du laste den over på din spiller.

Men jeg har ikke sett på de andre spillerne.

Lenke til kommentar

Henger med på denne tråden her. Hittil har jeg ikke hatt en ordentlig MP3 spiller, jeg hører på musikk fra min PSP. MP3 avspilling på PSP gir faktisk bra lyd, jeg hører for det meste på hardrock og metal og PSP presterer å få til "clean" lyd selv om jeg setter på fullt volum (altså ingen "grøtete" og knitrende effekt). Jeg har vært borti noen (litt mindre og billigere) MP3 spillere før som ikke takler noe særlig frekvens og musikken blir knitrende ved høyere volum.

Jeg vurderer å kjøpe en MP3 spiller som har minst like bra lydkvalitet som PSP. Jeg håper å få noen tips :)

Jeg setter førstekravet til:

- Best lyd (tenker mest på frekvensene til "metal" og "hard rock")

- Batteritid (20 timer +)

- 6 til 8 GB

Lenke til kommentar
Henger med på denne tråden her. Hittil har jeg ikke hatt en ordentlig MP3 spiller, jeg hører på musikk fra min PSP. MP3 avspilling på PSP gir faktisk bra lyd, jeg hører for det meste på hardrock og metal og PSP presterer å få til "clean" lyd selv om jeg setter på fullt volum (altså ingen "grøtete" og knitrende effekt). Jeg har vært borti noen (litt mindre og billigere) MP3 spillere før som ikke takler noe særlig frekvens og musikken blir knitrende ved høyere volum.

Jeg vurderer å kjøpe en MP3 spiller som har minst like bra lydkvalitet som PSP. Jeg håper å få noen tips :)

Jeg setter førstekravet til:

- Best lyd (tenker mest på frekvensene til "metal" og "hard rock")

- Batteritid (20 timer +)

- 6 til 8 GB

5470145[/snapback]

Hva med å gå ned 2 GB på minne-kapasiteten, og kjøpe Ipod Nano? Det er ikke en hdd-spiller, så derfor har den bedre batterikapasitet (ingen harddisk som spinner=lengere batteritid).

Men de jeg vet har Nano er utrolig kjip på at andre skal få røre den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...