j0rn Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har pc som er koblet til ADSL som jeg vil at mobilen skal kunne surfe på: Verden --- ADSL modem -- Ruter -- PC -- Bluetooth -- Sony Ericsson z520i Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har pc som er koblet til ADSL som jeg vil at mobilen skal kunne surfe på: Verden --- ADSL modem -- Ruter -- PC -- Bluetooth -- Sony Ericsson z520i 5393849[/snapback] Vil du virkelig lese nettsider på en Z520i når du har en pc du kan sitte på..? :!: Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har pc som er koblet til ADSL som jeg vil at mobilen skal kunne surfe på: Verden --- ADSL modem -- Ruter -- PC -- Bluetooth -- Sony Ericsson z520i 5393849[/snapback] Vil du virkelig lese nettsider på en Z520i når du har en pc du kan sitte på..? :!: 5393956[/snapback] Jeg lurer på akkurat det samme som trådstarter. D500E-BlueTooth-PC-ADSL. Håper på mer seriøse svar:) Kikket på noe som handlet om DUN (Dial Up Network), men det er kanskje motsatt vei? Internett på pc ved hjelp av mobilen? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har pc som er koblet til ADSL som jeg vil at mobilen skal kunne surfe på: Verden --- ADSL modem -- Ruter -- PC -- Bluetooth -- Sony Ericsson z520i 5393849[/snapback] Vil du virkelig lese nettsider på en Z520i når du har en pc du kan sitte på..? :!: 5393956[/snapback] okey jeg er lat! Jeg vil ligge på sofaen å irc'e, så jeg slipper å lette ræva for hver gang noen msg'er meg... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hadde vært morsomt om det gikk ann da! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En annen ting er jo om en vil laste ned større mengder, og vil spare penger på wap. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvis en har Symbian så er det fullt mulig. Testet det på SE P910i. Installer Opera, koble deg til PCen via BT og surf i vei! Kanskje det fungerer med Opera Mini også. Prøv! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 eventuelt bruke pengene på en telefon som er laget med slik funksjonalitet Qtek 8310 eier Lenke til kommentar
Jove Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har prøvd i Opera Mini, men finner ikke et slikt valg :/ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det er ikke noe valg. Du kobler bare telefonen til PCen, og begynner å surfe (med internett tilkoblet på PCen da) Men Opera Mini er jo en forenklet utgave av Opera for vanlige mobiltelefoner, så da kan den hende at denne funksjonen er fjernet. Eller så er det bare Symbian UIQ som kan dette. Noen som har testet det or Series 60? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå