Batnobbit Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 er litt flau men har bare sett meningen med livet er alle like som den liksom bare mange sketsjer?? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nei, de andre to filmene er som vanlige komedier, med en lang historie. Men de spiller jo mange forskjellige characters i filmene, da. TV-serien er masse sketsjer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nei, de andre to filmene er som vanlige komedier, med en lang historie. Men de spiller jo mange forskjellige characters i filmene, da. TV-serien er masse sketsjer. 6751841[/snapback] ok takk syntes ikke meningen med livet var så go å folkene sa Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ja ok jeg får vel kapitulere. Men poenget var iallefall at den er en av deres morsomste sketsjer Andre plass kommer fra en scene i The Quest of the Holy Grail hvor Lancelot går inn i borgen og dreper alle bryllupsgjestene og alle vaktene som lukter på blomster. Ler høyt hver gang. Lenge leve! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 nei nei, i The Quest of the Holy Grail så er det morsomst når franskmennene erter Arthur og de andre. "I fart in your general direction!!" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Digger boksen Njål fant, er bare så alt for lenge til jul igjen 5393924[/snapback] Hoho, kjøpte Monty Python-boksen til ca 300 kroner i USA. Fantastisk kul boks. Spesielt kult å få den 8-900 kroner billigere enn det den koster på platekompaniet. PS: Slem bump. 6748734[/snapback] 300 kroner? På DDD får du den til $111, rundt 900,- kroner vil eg anta, og altså 1200,- på Platekompaniet, korleis fekk du den for latterlige 300? Vurderer sterkt å kjøpe den samleboksen. Korleis er lydkvaliteten på filmane? Eg har lese at dei er mono, noko eg ikkje heilt forstår då det er opppgitt 2.1 Dolby Digital på filmane med enkeltsesongar. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 nei nei, i The Quest of the Holy Grail så er det morsomst når franskmennene erter Arthur og de andre. "I fart in your general direction!!" 6752061[/snapback] "Your son of a silly person" :!: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 ok hva? bumpet du en tråd for å skirve ok? 6748711[/snapback] HEHÆ. Jeg fikk den tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå