collector Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hei er det noen som sitter på en link til en side som har monty python klipp? er på utkikk etter det klippet hvor de er terrorister og blir intervjuet på tv, så får han ene undertekster når han prater, og ikke de andre, så klikker han på det...noen som har link til den videon? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hei er det noen som sitter på en link til en side som har monty python klipp? er på utkikk etter det klippet hvor de er terrorister og blir intervjuet på tv, så får han ene undertekster når han prater, og ikke de andre, så klikker han på det...noen som har link til den videon? 5393769[/snapback] Er ganske sikker på at du finner det her. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Direktelink til filmen jeg tror du mener her. Digger boksen Njål fant, er bare så alt for lenge til jul igjen Endret 6. januar 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Direktelink til filmen jeg tror du mener her. Digger boksen Njål fant, er bare så alt for lenge til jul igjen 5393924[/snapback] Men: A. Det der er da vel ikke en Monty Python-skestj? og B. Er det en Monty Python-sketsj er det kopirettsbeskyttet materiale, og med mindre rettighetseier selv har godkjent det er det ikke tillatt å legge det ut på nettet, og heller ikke å linke til det her. Som var poenget mitt med å linke til den komplette samlingen med alt ikke-spillefilm MP ga ut. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tror heller ikke det er en Monty Python sketsj. Linken tror jeg er trygg da den ble linket til fra www.start.no for en tid tilbake siden. Noen som har peiling på hvem sin sketsj det egentlig er? Lenke til kommentar
collector Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 takk for svar, var kanskje ikke mony python likevel nei hehe, men takk for linken Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vet noen noe om en Monty Python sketsj med "The Grim Reaper"? Har lyst til å se den Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vet noen noe om en Monty Python sketsj med "The Grim Reaper"? Har lyst til å se den 5395637[/snapback] Er en lang senase med The Grim Reaper på slutten av Meaning of Life. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Takker Skal lete. 5395848[/snapback] ok Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 ok hva? bumpet du en tråd for å skirve ok? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Digger boksen Njål fant, er bare så alt for lenge til jul igjen 5393924[/snapback] Hoho, kjøpte Monty Python-boksen til ca 300 kroner i USA. Fantastisk kul boks. Spesielt kult å få den 8-900 kroner billigere enn det den koster på platekompaniet. PS: Slem bump. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Åpenbart ikke Monty Python nei, siden de siste sketsj-showene deres ble produsert rundt ti år før Saddam Hussein tok makten i Irak... Men hvem har laget den sketsjen? Den var morsom Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Filmen det opprinnelig var snakk om ligger hvertfall da, sånn i tilfelle noen lurte på det enda. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kan noen si meg hvilken episode av "The Flying Circus" hvor det er en sketsj der det er mange greske filosofer som går rundt på en fotballbane og funderer helt til en får en ide, og så enda en, så tar han ballen og slår en nydelig pasning til han andre som stupheader ballen i mål. Lo så godt første gang jeg så den Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ingen. Den ble laget for noen vest-tyske spesialepisoder, og ble i tillegg vist under liveshowet "Live at Hollywood Bowl". Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jo.. jeg husker å ha sett den sketsjen i en flying circus episode. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 tror den har vært i med flyincircus også. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Philosoph..._Football_Match Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå