Ustedalen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle trosse den kraftige forkjølelsen jeg har, og lure meg ut i 15 minusgrader for å ta noen bilder. Det ble kaldt, men selv synes jeg at jeg fikk to helt greie bilder. Hvis noen har noen som helst form for kritikk, hadde det vært fin Edit: La bildene inn som vedlegg, siden hjemmesida hadde vist klikket! Endret 7. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Likte veldig godt siste bilete! Fine fargar, og godt plassert motiv. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Likte best det siste bilde jeg også =) men kunne gjerne få sett bilde i høyere oppløsning, det blir så lite sånn som det er nå. Også syns jeg det siste bildet mangler noe... det mangler liksom noe å fokusere på, et midtpunkt, men det er meg. Andre er kanskje uenige? =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Synes også det siste bildet holder i lange baner. Der har du vært heldig med tidspunktet. Synes de siste restene av sollys bak fjellene er fokuspunkt nok. Svært dekorativt bilde. Det første er veldig ordinært, og en smule undereksponert. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takker for god kritikk Ang. det siste bildet, så var været helt "spesielt" den dagen. Hele Geilo var dekket av mørke skyer, men ved Tuftelia (for dere som er kjent ), ble det et plutselig lysskille. Men jeg lurer på om jeg kanskje skulle ha klonet vekk stavene og pinnene som står på isen nederst til høyre? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det ville gjort bildet for sterilt. Du har forstått noe av det viktigste, Usta, nemlig at bilder må tas på rett tidspunkt. Viser nå også til at du er flink til å stå opp om morgenen av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå