fondus Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 http://www.soppel.tk er en lettvint måte å komme seg til søppelsiden på :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Genialt! Har selv måttet gå til det skritt å opprette eget bookmark for søppel :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Ganske bra.,.. men kan du ikke ta vekk den fæle .tk-pop-upen som er der?? Det går an å gjøre på innstillingene for siden..! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 nei, men jeg kan kanskje fikse noe. skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Jeg fant ut at hvis jeg ville bli kvitt popupen, måtte jeg BETALE for å få domene. ikke f at jeg betaler! men dere kan jo prøve http://www.soppel.moo.no popupfri! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hawahaw...jeg trodde jeg kjedet med Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 13:59, borre skrev:Har selv måttet gå til det skritt å opprette eget bookmark for søppel :wink: selvsagt er søppel bookmarka :smile: Da er den bare 1 klikk unna. Har gidd deg "s" som nickname også så F2 - s - enter bringer meg rett til søppel www.søppel.tk blir for dem som ikke har lært hvordan bookmarks fungerer :razz: edit: skal selvsagt være F2 og ikke F12 [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-09 22:28 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Anders Leipsland skrev (2002-09-09 16:47): Den 2002-09-09 13:59, borre skrev: Har selv måttet gå til det skritt å opprette eget bookmark for søppel :wink: selvsagt er søppel bookmarka :smile: Da er den bare 1 klikk unna. Har gidd deg "s" som nickname også så F12 - s - enter bringer meg rett til søppel www.søppel.tk blir for dem som ikke har lært hvordan bookmarks fungerer :razz: Det har ikke eg gjort. [ endret av Kjetil Lura den 2002-09-09 20:56 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hei Anders! Kan kanskje kjekt for personer som ikkje alltid sitte på si eiga maskin.. Men,kanskje dei gjær som deg..Og tar favorittane med seg overalt..? :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Det hassan nettop sa er faktisk grunnen til at jeg lagde directlinkdomenet, pga at på skola starter man alltid på nytt etter en restart. jeg må f.eks laste ned mIRC hver gang jeg skal innpå irc når jeg er på skola + at alle filer jeg laster ned blir sletta :sad: Anyway, det blr loggene også *puh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå