Folo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har en kompis som har ett litt merkelig problem med Telenor ADSL linje, 4 mb og topcom modem. Det fungerer til vanlig bra, bortsett fra litt pingproblemer. Problemet derimot: når han skal motta filer over MSN mister han internett forbindelsen og må restarte modem for å få kunne koble seg opp igjen. Er det noen andre som har hatt tilsvarende problem med telenor? Har selv NGT så jeg kjenner ikke til konfigurasjonemulighetene. Mulig noen har en løsning eller synspunkter? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Har et lignende problem. Hver gang jeg starter en .torrent nedlasting klikker modemet og jeg må (fysisk:p) restarte det. Litt irriterende.. Har Telenor med Topcom modem jeg også. En jeg kjente hadde samme problem med MSN, han oppdaterte firmwaren på modemet så fungerte det knirkefritt! Endret 6. januar 2006 av stianandre Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er det et 871BT så ligger det en firmwareoppdatering til dette hos TN som skal løse endel problemer. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 firmware bug ja, det tenkte jeg ikke på her er link dersom andre trenger å oppdatere: http://www.topcom.net/downloads.php?cat=&catsub=81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå