ratm Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23265 Noen som har noen innvendinger eller ser alt bra ut? Flaksehals noe sted? Pc'n skal brukes som gaming, samt diverese tunge bildeprogrammer.. På forhånd takk... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor ikke kjøp datakjeden sin datamaskin for 12.500? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så bra ut det der Jeg kan ikke se noen form for flaskehals. Men skal du kjøre stock vifte på cpu'en (ser ingen cpu-kjøler)?? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Spar 500kr ved å ta et billigere 7800GT, evt. Club3D eller Asus. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Clud3D sitt kort koster 2495,- ! Om du finner en brenner som PCutstyr.no har får du det mye billigere enn hva du gjør hos Mamoz (om du ikke har tenkt på det ) Lenke til kommentar
ratm Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Men skal du kjøre stock vifte på cpu'en (ser ingen cpu-kjøler)?? 5393407[/snapback] Boxed vifte holder vel det? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Men skal du kjøre stock vifte på cpu'en (ser ingen cpu-kjøler)?? 5393407[/snapback] Boxed vifte holder vel det? 5393519[/snapback] Nja, men jeg anbefaler det det ikke. Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vil sterkt anbefale en annen vifte en Boxed! : Jeg har denne og den er den beste kjøleren jeg har hatt! Kjøp den! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vil sterkt anbefale en annen vifte en Boxed! :Jeg har denne og den er den beste kjøleren jeg har hatt! Kjøp den! 5394382[/snapback] Den kan jeg gå god for og! Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Men skal du kjøre stock vifte på cpu'en (ser ingen cpu-kjøler)?? 5393407[/snapback] Boxed vifte holder vel det? 5393519[/snapback] Nja, men jeg anbefaler det det ikke. 5394320[/snapback] Det er da vitterlig ikke noe galt med boxed-kjøleren til 4400+. Jeg har den kjøleren det ble linket til tidligere, og det er ikke store forskjellen i temperatur/lyd. En klæsj med Arctic Silver 5 og boxed holder lenge. For meg var ikke Zalmanen verdt over 700,- inkl. frakt. Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da må du være en av dem som evt. har gjort feil for vi er mange som er meget fornøyd og har merket store temp. forskjeller. Det er jo ikke uten grunn at kjøleren har fått så bra kritikk! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan ikke helt skjønne hvorfor alle velger den Hiper psu'en? Er det på grunn av utseende eller? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan ikke helt skjønne hvorfor alle velger den Hiper psu'en? Er det på grunn av utseende eller? 5395382[/snapback] Tror det er pga de avtagbare kablene, ryddigere kabinett vettu Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Kan ikke helt skjønne hvorfor alle velger den Hiper psu'en? Er det på grunn av utseende eller? 5395382[/snapback] Tror det er pga de avtagbare kablene, ryddigere kabinett vettu 5395464[/snapback] Joda fint med de avtagbare kablene,men det jeg ikke skjønner er hvorfor flere ikke velger andre merker. For eksempel Tagan (med avtagbare kabler) som er bedre og mer stille enn Hiperen. Eller Seasonic som er den mest stillegående som er testet av Silentpcreview. Endret 6. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) hmm, kan kanskje ha noke med att folk anbefaler den til folk og folk ser att folk er fornøygde med den! hehe Endret 6. januar 2006 av drugis Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hmm, kan kanskje ha noke med att folk anbefaler den til folk og folk ser att folk er fornøygde med den! hehe 5395657[/snapback] Da synes jeg det er på tide at folk begynner å anbefale andre merker også. Hiperen er ikke spesielt stillegående,har ikke den beste kvaliteten og er heller ikke billig. Det den har er det råeste utseende. Det er nettopp derfor jeg tror at "alle" vil ha den. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da må du være en av dem som evt. har gjort feil for vi er mange som er meget fornøyd og har merket store temp. forskjeller. Det er jo ikke uten grunn at kjøleren har fått så bra kritikk! 5395028[/snapback] Hæ? Tror du misforstod meg litt her. Altså, jeg mener ikke at den ikke kjøler bra, men at boxed-kjøleren også gjør det! Gud. Den kan godt være verdt prisen, men for MEG var den ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå