Megnus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Når man klokker en prosessor, hvorfor må man klokke ram'en også? Jeg har Kingston DDR2 pc2 4200 533mhz Value RAM. Egner de seg til klokking? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 liker ikke minnet overklokking kan du jo sette ned hastigheten på minnet og klokke prosessoren, siden minnet også overklokkes da blir det vel samme greia? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vet ikke. Er ganske ny begynner. Så fint om jeg fikk flere svar her Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Man MÅ aldri øke hastigheten på noe som helst. Det er absolutt ingen som tvinger deg til det. Bare behovet for økt ytelse kan føre deg til slike skritt. Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Grunnen til det er at både CPU og minnehastigheten øker når man øker FSB/HTT. Men det går ann å bruke en minnedivider slik at minnehastigheten er lavere enn FSB/HTT. Står vel mer om det i overklokkingsguiden til Unokai https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=412542 EDIT:Manglet et ord Endret 6. januar 2006 av kavorka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå