mariant Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har en lvl48 Dwarf Warrior, og jeg sliter litt med visse typer mobs. Spesiellt de som er imune mot "Rend". Finnes det noen webside som beskriver hva man skal bruke mot ulike mobs? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du har ikke rend i berserker, så spørsmålet er; hva faen gjør du i battle stance? Lenke til kommentar
mariant Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Du har ikke rend i berserker, så spørsmålet er; hva faen gjør du i battle stance? 5392979[/snapback] Tusen takk!! Det løste jo problemet mitt... Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du har ikke rend i berserker, så spørsmålet er; hva faen gjør du i battle stance? 5392979[/snapback] Hvorfor skal man være i Berserker Stance når man slåss mot mobs? Ja, man gjør mer damage, men man tåler mindre også da... Vil si at det er lurere å være i Battle Stance når man slåss mot mobs, da har man Rend, Overpower, Thunder Clap osv. Er som oftest i Battle Stance når jeg slåss, hvis ikke det er spesielle tilfeller der jeg må være i Berserker. Og jeg har ingen problemer med å ta mobs... Lenke til kommentar
mariant Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Hmmmm.... Hva er mest vanlig da? Battle stance eller Berserker stance? Jeg har nesten ikke brukt Berserker - men da bør jeg kansje lære meg det? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du burde kanskje lære deg å bruke Berserker Stance ja, for det kan være nyttig i PVP og i visse tilfeller av PVE, men når du slåss mot en mob synes jeg det er bedre å være i Battle Stance der man tåler mye, og tar allikevel en bra mengde damage. Istedenfor Berserker, der man tar mye damage men tåler mye mindre i forhold til Battle Stance. Det er hvertfall min mening... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Spørs hva lvl du er egentlig, men berserker stance kommer mye mer til sin rett når du nærmer deg lvl 60 og får bra våpen og utstyr. Men det er jo klart at berserker er nyttig før det og, men selv brukte jeg kun battle stance helt opp til lvl 58 elelr noe. Men mye pga uvitenhet da hehe. EDIT: i lvlene før lvl 60 kan man i mange tilfelelr slite litt med vanlige mobs..så da er kanskje battle stance tingen, men på lvl 60 så er det mindre mobs av dem man grinder på som er direkte "farlig" og da kjører man alt man har av dps...og der er self berserker med i regninga. Endret 6. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Var som flere her i Battle Stance omtrent fra level 1 til 58, noe som fungerte greit nok for min del. Hadde jeg problemer med mobs fant jeg noen andre å grinde på Hett tips: Fra 49-50 grinder du på nagas i Azshara, og fra 50-55 grinder du på Satyrer. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det jeg gjør for å ta spellcastere som er ganske mye høyere enn meg, er å charge, berserker stance, og pummel når de kaster magi. De gjør nesten ikke noe skade i melee, og dermed så eier du spellcastere gjerne 4 levler over deg, uten å miste noe særlig hp. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Spørsmålet er vel hvorfor du bruker rend :S Til og med med 3 talent poins ( mest unyttige talenta i spillet..) gjøre rend bare halvparten av dmg til deep wounds. selv om du render hver jævla mob.. Bruk ragen på noe mer nyttig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bortsett fra spøkelser er vel det meste rend-bart. Personlig har jeg aldri giddet noe særlig med berserker stance. Greit, 3% crit, big deal. Jeg foretrekker å ta én og én mob og holde meg på 90-100% hp istedenfor å hoppe på 3-4 stykker og WW/cleave.. og så bruke potions og bandasjer i hopetall. Absolutt bra i PvP, men i PvE blir det for mye tiltak. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tatical mastery er jo litt bortkastet hvis du skal surre i battlestance hele tiden. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) sweeping strikes + cleave Endret 6. januar 2006 av eXploid Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det lønner seg å lære å switche stances hele tiden. Start i battlestance med charge, deretter switcher du mellom zerk og battle etter hvilke abilities du skal bruke. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Stancedance er imperativt i endgame, så det er like greit å lære det først som sist. Dessuten får du langt mer ut av warrioren din dersom du effektivt bruker i alle fall to stances kombinert. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 charge - sunder armor - rend - demolasing shout - battle shout - MORTAL STRIKE all the way!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Uff, høres veldig ineffektivt ut. Sunder og demo bruker jo verdifull global cooldown-tid. Charge - MS - Rend (ikke fantastisk skade, men det kan hende de dodger og da vanker det Overpower) - og så MS til de faller død om. Så venter jeg til cooldown på Charge er ferdig, og fortsetter. Lenke til kommentar
mariant Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Har chattet med noen lvl60 warriors i guildet og fått litt tips. Skjønner at jeg må lære meg dette med å bytte stance - skal se litt på noen addons som gjør dette litt enklere.. Takk for info!! Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 WArriors er ganske kjedelige i pve. Bare pass på at du har demo og battleshout oppe. Disarm på melee mobs og pummel på casters. Ellers så er det vel bare og bruke hs eller ms til dem dauer. Hamstring viss dem løper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå