Gå til innhold

Taktikk mot ulike typer mobs (som Warrior)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har ikke rend i berserker, så spørsmålet er; hva faen gjør du i battle stance?

5392979[/snapback]

Hvorfor skal man være i Berserker Stance når man slåss mot mobs? Ja, man gjør mer damage, men man tåler mindre også da... Vil si at det er lurere å være i Battle Stance når man slåss mot mobs, da har man Rend, Overpower, Thunder Clap osv. Er som oftest i Battle Stance når jeg slåss, hvis ikke det er spesielle tilfeller der jeg må være i Berserker. Og jeg har ingen problemer med å ta mobs...

Lenke til kommentar

Du burde kanskje lære deg å bruke Berserker Stance ja, for det kan være nyttig i PVP og i visse tilfeller av PVE, men når du slåss mot en mob synes jeg det er bedre å være i Battle Stance der man tåler mye, og tar allikevel en bra mengde damage. Istedenfor Berserker, der man tar mye damage men tåler mye mindre i forhold til Battle Stance.

Det er hvertfall min mening... :p

Lenke til kommentar

Spørs hva lvl du er egentlig, men berserker stance kommer mye mer til sin rett når du nærmer deg lvl 60 og får bra våpen og utstyr. Men det er jo klart at berserker er nyttig før det og, men selv brukte jeg kun battle stance helt opp til lvl 58 elelr noe. Men mye pga uvitenhet da hehe.

EDIT: i lvlene før lvl 60 kan man i mange tilfelelr slite litt med vanlige mobs..så da er kanskje battle stance tingen, men på lvl 60 så er det mindre mobs av dem man grinder på som er direkte "farlig" og da kjører man alt man har av dps...og der er self berserker med i regninga.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Var som flere her i Battle Stance omtrent fra level 1 til 58, noe som fungerte greit nok for min del. Hadde jeg problemer med mobs fant jeg noen andre å grinde på :)

Hett tips: Fra 49-50 grinder du på nagas i Azshara, og fra 50-55 grinder du på Satyrer.

Lenke til kommentar

Det jeg gjør for å ta spellcastere som er ganske mye høyere enn meg, er å charge, berserker stance, og pummel når de kaster magi. De gjør nesten ikke noe skade i melee, og dermed så eier du spellcastere gjerne 4 levler over deg, uten å miste noe særlig hp.

Lenke til kommentar

Bortsett fra spøkelser er vel det meste rend-bart.

Personlig har jeg aldri giddet noe særlig med berserker stance. Greit, 3% crit, big deal. Jeg foretrekker å ta én og én mob og holde meg på 90-100% hp istedenfor å hoppe på 3-4 stykker og WW/cleave.. og så bruke potions og bandasjer i hopetall. Absolutt bra i PvP, men i PvE blir det for mye tiltak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...