Ingiz Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel with pedals Veldig bra ratt. Bra virkelighetsfølelse. Har testet utstyret med V-Rally 3, noe som er topp. Det er et lite sidegir på rattet, noe som eg IKKJE anbefaler å bruke. Eg sjøl pleier å bruke girhandlingene bak rattet. Gassen er grei men bremsen er et lite minus: Bremsen trykkes litt for lett ned, noe som eg ikkje liker. Ellers er det et bra ratt å anbefale! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Utroolig tynn test som egentlig ikke sier noe... Kan ta og lage en (lang?) test selv når jeg får kameraet til å funke igjen, fikk nemlig rattet til jul! ..Og selvførgelig så er det bra! Scotty Endret 8. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Utroolig tynn test som egentlig ikke sier noe... Kan ta og lage en (lang?) test selv når jeg får kameraet til å funke igjen, fikk nemlig rattet til jul! ..Og selvførgelig så er det bra! Scotty 5406759[/snapback] hadde ikkje meir å sei eg... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Utroolig tynn test som egentlig ikke sier noe... Kan ta og lage en (lang?) test selv når jeg får kameraet til å funke igjen, fikk nemlig rattet til jul! ..Og selvførgelig så er det bra! Scotty 5406759[/snapback] hadde ikkje meir å sei eg... 5409474[/snapback] rart at denne testen slapp igjennom Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Han har da oppsummert hele rattet på en enkel måte. Har det selv, og det er verdt pengene. Er selv ikke så glad i force feedback, så hvis noen ikke vil bruke det, dropp å putt inn strømmen. Rattet funker like bra uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå