ponke Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Jeg betaler heller dyrere for å få det fort. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Smak og behag :smile:, jeg venter heller litt. Men jeg tenkte likevel at det er greit å la andre vite at HK'et kan fåes billigere andre steder. Telcontar Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Jada ;P Men jeg er mest opprørt for at Howard eller hva han heter sier at 2d-kvaliteten på kortet jeg har kjøpt suger. Så jeg må kanskje ta meg selv sammen og returnere det... om det er så rævva. Har vel 2 uker på meg. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kjello2: Er det med strømforsyning på kabinettet ditt? Var ikke det billig, eller er jeg på bæret nå? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Jeg tror strømforsying er med... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort Kabinett m/340W DX-01B-D P4 / AMD Varenummer: 100045 Pris: kr 824,00 Joda, den er med. Bestilte alt som sto i den laaange kolonnen ifra Absoluttdata.no Glad at noe er billig hos dem... *ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå