Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

De lårene er ALT for smale, det ser ikke noe særlig pent ut. Blir alt for beinete og hengslete. Jeg syns at det er mye finere at lårene har litt mer muskler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er disse lårene for tynne, passe eller kunne de vært fine med litt mer muskler eller hvis de var mer definerte?

 

Vedkommende som er avbildet der, er rett og slett for tynn! Her bør det legges på par kiloer, før man kan med sikkehet si at hun ser *normal* ut.

 

Det viktigste med kropp og utseende, er at de forskjellige kroppsdelene passer mot hverandre og er proporsjonale til en viss grad!

 

Litt mer ontopic angående slankelogg.

 

Mitt mål med *slanking*, er ikke å gå ned i vekt, men heller å benytte sjansen til å være mer aktiv ute. Driver med tennis, men vanskelig å drive aktivt med overnevnte sport på denne tiden av året. Mange av hallene som leier ut baner, er fullbooket i lang tid framover (Oslo).

 

Må nevnes at Hassle er et meget fint anlegg for de ønsker å bedrive tennis innendørs.

 

Dessuten er Sognsvann et meget bra sted å gå på ski og drive med andre aktiviter i vinterperioden rundt Oslo området.

Lenke til kommentar
Jeg hadde årets første fiskemiddag i dag, må bli flinkere til å spise fisk, men huff det var ikke noe godt... :( Tror jeg må kjøpe meg en kokebok.. I morgen blir årets første økt på treningsstudio også :)

5411893[/snapback]

 

Her smårips_eier prøv denne. :thumbup: lykke til

 

2-3 poteter

1 gulrot

½ purreløk

300 g fiskefilet (laks, torsk, ørret eller sei)

2 ss margarin

1 ts salt

½ ts pepper

 

Sett stekeovnen på 200 °C. Skrell potetene, og del dem

i ½ cm tykke skiver. Kutt opp grønnsakene i tynne skiver.

Legg fiskefilet, grønnsaker, poteter og margarin i

aluminiumsfolie. Ha på krydder, og pakk folien godt

sammen. Stek pakken midt i ovnen i ca. 20 minutter.

 

Skjekk ut http://www.hybelmat.com!

Lenke til kommentar
Kanskje i dine øyne ja ... I mine øyne skal en normal person være mye slankere og større pupper.

5417699[/snapback]

 

UMM, er ikke Hanna Verboom slank??

 

Jeg synes hun er meget proporsjonal og sexy. Hun er i mine øyne meget slank og puppene samsvarer med resten av kroppen, derav sexy.

 

Tror du har misforstått litt jeg. Alle menn tenker IKKE bare på pupper. Så lenge de passer til en viss grad er vi meget fornøyde. Det finnes ikke noe mer sexy her i livet enn ei dame som er fornøyd med kroppen sin. Dette fremgår av selvtillit og utstråling Ananas.

 

Ellers vil jeg også nevne at utseende er ikke alt her i livet, selvom første inntrykket er meget viktig for enkelte.

Lenke til kommentar
Er provoserende at stort sett alt som er sunt også er dyrt.

5408764[/snapback]

Det har irritert meg en god stund også. Jeg synes regjeringen burde lagt frem et forslag om å fjerne avgiftene på såkalt sunne matvarer. Dette vil kongeriket Norge til syvende og sist tjene på i form av sunne mennesker, høyere produktivitet og mindre sykdommer som følge av dårlig kosthold.

5408865[/snapback]

 

Kjør på med sukkeravgifter, subsidier grønnsaker! Det skal ikke være umulig selv for folk med lite penger å ha et riktig kosthold. Når jeg ser hva en del av mine medstudenter dytter i seg i sparingens navn, blir jeg skremt.

5409593[/snapback]

 

Sukkeravgifter vil vel ikke gjøre sunn mat billigere, bare gjøre usunn mat dyrere? Og da kanskje sunne ting blir litt dyrere, men fortsatt være billigere enn det usunne for å skape "konkurranse" mellom varene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Slik skal en normal person se ut:

5417688[/snapback]

 

Haha, da kommer jeg aldri til å se normal ut. Ever. :)

 

Og Chris: Tusen takk for link og oppskrift, skal prøve den på torsdag :D

Lenke til kommentar
Ørret er for dyrt for en fattig student :)

5411917[/snapback]

 

stekt ørret man har fiska sjæl som man steiker i steikepanna og legger det på en brødskive kan ingen slå konservativ_woot.gif

;)

--

Når man setter i gang å trene for første gang på lenge bør man ta det rolig IMO. (Ikke nødvendigvis ha få treningsdager - men ikke slite seg altfor mye ut de første dagene)

Grunn? Så man fortsetter å trene. Ser det fks. på studioet nå for tiden: UTROLIG mye folk - men heldigvis vet jeg at ca. 70% av de nye nok vil være borte før solen for alvor titter frem. Nyttårsforsett my ass.

--

Ananas: Virker som du har litt anstrengt forhold til pupper. Kanskje jeg ikke er den type gutt men størrelsen har egentlig mindre å si for meg enn hvordan de til syvende og sist ser ut på personen.

--

De usunne varene er vel tross alt billigere i produksjon grunnet større totalmarked/tilgang på råvarer/[markedskrefter] ? ;)

Lenke til kommentar
Haha, da kommer jeg aldri til å se normal ut. Ever. :)

 

5417759[/snapback]

 

Vel, det var kun et lite eksempel på hvordan en proporsjonal person ser ut.

 

Jeg vil påstå at alle mennesker har en viss sjarmfaktor på hver sin måte. Dette må ikke nødvendigvis være som hun jeg postet bildet av. Mange kvinner som er sexy med ikke *perfekte* kroppsformer, alt med måte :)

 

Dessuten tror jeg du sier deg enig at en *sexy* person defineres som en person som er glad i sin egen kropp og utseende. Hvis du er trygg på deg selv, vil du samtidig utstråle sjarm og selvtillit som fanges opp av dine medmennesker.

Endret av DevianX
Lenke til kommentar
Slik skal en normal person se ut:

5417688[/snapback]

 

Haha, da kommer jeg aldri til å se normal ut. Ever. :)

 

Og Chris: Tusen takk for link og oppskrift, skal prøve den på torsdag :D

5417759[/snapback]

 

Ikke noe problem om du ikke kommer til å se slik ut. For de fleste av oss gutta i grunnen er det ansiktet, kroppsspråket og personligheten med en tilfredsstillende kropp i tillegg som teller. Altså heltheten som DevianX så fint sier det.

 

Og du Smårips_eier: prøv den på tordag som du sier, men husk å legge fisken og margarinen i bunnen av foliepakkningen din :thumbup:

Lenke til kommentar
2-3 poteter

1 gulrot

½ purreløk

300 g fiskefilet (laks, torsk, ørret eller sei)

2 ss margarin

1 ts salt

½ ts pepper

 

Skjekk ut http://www.hybelmat.com!

5417705[/snapback]

 

Den oppskriften ser litt *tam* ut chris, du må legge til litt mer spice gutt. Masala krydder hehe. Da blir det fort mye mer smak, samtidig som fisk er sunt.

 

Personlig favoritt er nok laks med krydder og grønnsaker. Prøv også med litt ris!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Krydder er lurt :) Speeder opp forbrenningen også... Og jeg liker ikke fisk så veldig godt, så litt "hjelp" smakmessig er ikke dumt :)... Om andre har noen andre oppskrifter også hadde det vært konge.

Lenke til kommentar

Andre oppskrifter:

 

Ok vi kjører på med en god salat.

 

denne har jeg modifisert litt:

 

Melon Salat med Ruccola

 

2 personer

 

1/2 Honning melon

1/2 Chili

1/2 boks med Ruccola

saften av en lime

 

Fjern skallet og del melonen opp i biter. Fjern frøene og finhakk chilien. Bland melon, chili og ruccola i en bolle og klem over limesaften. Rør rundt. Denne kan man bruke til både kjøtt og fisk, men fungerer også selvstendig.

Lenke til kommentar
Krydder er lurt :) Speeder opp forbrenningen også... Og jeg liker ikke fisk så veldig godt, så litt "hjelp" smakmessig er ikke dumt :)... Om andre har noen andre oppskrifter også hadde det vært konge.

5417933[/snapback]

 

Hehe, du er inne på noe der. Når vi snakker om forbrenning, bør du også spise chilinøtter. Disse er utrolige gode, samtidig som du får økt forbrenning.

 

Ellers bør man også trene før frokost, men erfaringsmessige blir det nok vanskelig for min egendel.

 

Bedre å stå på ski på kveldstid eller jogge.

 

Peace is king!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...