Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg hadde årets første fiskemiddag i dag, må bli flinkere til å spise fisk, men huff det var ikke noe godt... Tror jeg må kjøpe meg en kokebok.. I morgen blir årets første økt på treningsstudio også Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 stekt ørret man har fiska sjæl som man steiker i steikepanna og legger det på en brødskive kan ingen slå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ørret er for dyrt for en fattig student Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen tips til billige treningssentere i bergen og omegn? tillegsopplysning: Jeg bor nært nesttun Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Er ca denne jeg har.. Viktig å ha en med glassvegger slik at den kan knuse is. Edit: evt denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...FAL%20TEF815631 Endret 9. januar 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er du student er SiB uslåelig, det koster 650 kr for de fleste studenter per halvår. Ellers har du forskjellige tilbud ellers (har ikke satt meg så mye inn det). Jeg vet ikke om noen andre treningsstudio i nærheten av nesttun enn S.A.T.S. Men det er dyrt!! Nautilus Gym er ganske billig. Xanadu er også ikke særlig dyrt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nordisk Studentmedlemsskap på SATS koster såvidt jeg husker 440 eller noe per måned. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg hadde årets første fiskemiddag i dag, må bli flinkere til å spise fisk, men huff det var ikke noe godt... Tror jeg må kjøpe meg en kokebok.. I morgen blir årets første økt på treningsstudio også 5411893[/snapback] Samme erfaring i går selv. Kjøpte noen torskefileter som jeg hadde håpt skulle bli go. Kok opp vann og så la de stå å trekke i en 10-12 minutter. joda. kyllingburgeren på McDonalds er nok saftigere og mindre gummiaktig en de bitene som lå i gryta mi. Skuffa! men,men sunt, så heiv de ned med en god dose pottit Årets andre treningsrunde for meg i dag. 20 meter unna 6 km på 30 minutt. (tredemølle). 13 kilo i armmanualer 3 serier a 10 + litt annet snacks. En bra dag Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vel, så er jeg 13 da.. som nevnt tidligere i tråden, blir studentmedlemskap, tilgjenglig da? *Ertepå* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vel, så er jeg 13 da.. som nevnt tidligere i tråden, blir studentmedlemskap, tilgjenglig da? *Ertepå* 5412423[/snapback] Hadde de bare sluppet inn folk under seksten, så ja. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hater mindreårig forfølgelsen, stopp å forfølg oss mindreårige! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tror ikke det er noen steder som slipper folk inn før de fyller 16. Kanskje det går an å melde seg inn i et idrettslag i stedet? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ut å løpe i skogen funker bra. Føler meg skikkelig i form når jeg valser inn i huset helt kliss våt sammen med en skikkelig våt hund etter en god joggetur i skauen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tror ikke det er noen steder som slipper folk inn før de fyller 16. Kanskje det går an å melde seg inn i et idrettslag i stedet? 5412470[/snapback] Har trent på senter siden jeg var 14 Er noen år siden da. Etter lite/ingenting trening i noen måneder begynner jeg å merke det. Tenker å kutte ut alt som heter godteri og generelt set spise sundt. Min spiseplan: Frokost: En eller annen form for frokostblanding. Al Bran/go Dag/Havregryn Mellommåltid/skoloemat: Brød med ost / frukt Ettemiddag: Grovt brød m tunfisk eller noe annet sundt. Middag: Pasta Kvelds: Grovt brød med pålegg Bedre en det jeg har nå som stort sett består av Pepsi Max, Nonstop, Pizza og alt annet som smakler godt. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Pasta smaker da deilig? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Pasta smaker da deilig? 5412717[/snapback] Joda, spiser pasta hver dag. Men tenkte på andre ting jeg ikke "kan" spise: NonStop, Nonstop med melkesjokolade, Små NonStop, m&m, sånn NonStop med nøtter i og ja, jeg er veldig glad i nonstop, så det blir vannskelig. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du kan mye om nonstop du!, personlig liker jeg den gode gamle orgianle typen, som jeg ikke har spist på lenge Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Melde seg på Taktikk: *Begynne å jogge turer, helst hver dag (faktisk godt igang) *Sykle til skolen (Jepp, også godt i gang) *Kutte ut snop og chips (Hmm.. ikke så verst, men kan bli flinkere ) *Spise sunnere (Her synder jeg ofte ) *Spise mindre ( trenger jeg si mer) Meg : 183cm +/- 89kg +/- Jeg er kraftig bygget (hehe :!: ).. nok om det.. men målet er å komme i bedre form.. gjerne gå ned 10-15kg underveis, over en periode på 6-12 måneder Uke 1. Tirsdag 10 Januar 89kg. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tar du litt styrketrening sammen med joggingen så går det enda raskere fremover. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er disse lårene for tynne, passe eller kunne de vært fine med litt mer muskler eller hvis de var mer definerte? Jeg er langt i fra sånne lår akkurat nå, men hadde det vært stygt med sånne lår på en kortere kropp? Tenker da på at det sikkert ser mer naturlig ut hvis en har en kort kropp? Er vel 8 kg fra sånne lår. Problemet mitt er at jeg har tynn overkropp med store pupper og formfull rumpe, men mindre lår slik at det ser litt usymmetrisk ut. Klarer liksom ikke helt å se selv om slike lår blir litt i det tynneste laget eller om det kan se fint ut på en kropp som min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå