Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg hadde årets første fiskemiddag i dag, må bli flinkere til å spise fisk, men huff det var ikke noe godt... :( Tror jeg må kjøpe meg en kokebok.. I morgen blir årets første økt på treningsstudio også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Er du student er SiB uslåelig, det koster 650 kr for de fleste studenter per halvår. Ellers har du forskjellige tilbud ellers (har ikke satt meg så mye inn det). Jeg vet ikke om noen andre treningsstudio i nærheten av nesttun enn S.A.T.S. Men det er dyrt!! Nautilus Gym er ganske billig. Xanadu er også ikke særlig dyrt.

Lenke til kommentar
Jeg hadde årets første fiskemiddag i dag, må bli flinkere til å spise fisk, men huff det var ikke noe godt... :( Tror jeg må kjøpe meg en kokebok.. I morgen blir årets første økt på treningsstudio også :)

5411893[/snapback]

 

Samme erfaring i går selv. Kjøpte noen torskefileter som jeg hadde håpt skulle bli go.

 

Kok opp vann og så la de stå å trekke i en 10-12 minutter.

 

joda. kyllingburgeren på McDonalds er nok saftigere og mindre gummiaktig en de bitene som lå i gryta mi.

 

Skuffa!

 

men,men sunt, så heiv de ned med en god dose pottit ;)

 

Årets andre treningsrunde for meg i dag. 20 meter unna 6 km på 30 minutt. (tredemølle). 13 kilo i armmanualer 3 serier a 10 + litt annet snacks.

 

En bra dag :)

Lenke til kommentar
Tror ikke det er noen steder som slipper folk inn før de fyller 16. Kanskje det går an å melde seg inn i et idrettslag i stedet?

5412470[/snapback]

 

Har trent på senter siden jeg var 14 :D Er noen år siden da. Etter lite/ingenting trening i noen måneder begynner jeg å merke det. Tenker å kutte ut alt som heter godteri og generelt set spise sundt.

 

Min spiseplan:

 

Frokost: En eller annen form for frokostblanding. Al Bran/go Dag/Havregryn

 

Mellommåltid/skoloemat: Brød med ost / frukt

 

Ettemiddag: Grovt brød m tunfisk eller noe annet sundt.

 

Middag: Pasta

 

Kvelds: Grovt brød med pålegg

 

 

Bedre en det jeg har nå som stort sett består av Pepsi Max, Nonstop, Pizza og alt annet som smakler godt.

Lenke til kommentar

Melde seg på :yes:

 

Taktikk:

*Begynne å jogge turer, helst hver dag (faktisk godt igang)

*Sykle til skolen (Jepp, også godt i gang)

*Kutte ut snop og chips (Hmm.. ikke så verst, men kan bli flinkere :) )

*Spise sunnere (Her synder jeg ofte :no: )

*Spise mindre ( :no: trenger jeg si mer)

 

Meg :) :

183cm +/-

89kg +/-

Jeg er kraftig bygget (hehe :!: ).. nok om det.. men målet er å komme i bedre form.. gjerne gå ned 10-15kg underveis, over en periode på 6-12 måneder ;)

 

Uke 1. Tirsdag 10 Januar 89kg. :)

Lenke til kommentar

Er disse lårene for tynne, passe eller kunne de vært fine med litt mer muskler eller hvis de var mer definerte? Jeg er langt i fra sånne lår akkurat nå, men hadde det vært stygt med sånne lår på en kortere kropp? Tenker da på at det sikkert ser mer naturlig ut hvis en har en kort kropp? Er vel 8 kg fra sånne lår. Problemet mitt er at jeg har tynn overkropp med store pupper og formfull rumpe, men mindre lår slik at det ser litt usymmetrisk ut. :shrug: Klarer liksom ikke helt å se selv om slike lår blir litt i det tynneste laget eller om det kan se fint ut på en kropp som min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...