Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaok, hovedsaklig så vil jeg egentlig bare ha muskler, isteden for fett, visst dere skjønner, men om jeg tar 20-30pushups 2 gnager om dagen, og går/jogger 40min, og lsutter med godteri/brus... høres det greit ut?

5405178[/snapback]

Hmm, tror egentlig ikke du kommer til å ha så stor nytte av å ta pushups. Bytt de heller ut med situps. Star på f.eks 100 situps om dagen og øk gradvis med 10 per dag.

(tallene er kun for å illustrere)

Lenke til kommentar

Larsp: det var en tenke feil :p, mente seffølgelig situps :)

Edit: faen, dårlig formulert, jeg tenkte på situps, men skrev pushups, gjør fader meg alltid de,t men kommer på det fdør jeg poste rinnlegget eller redigerer på det rett ettterpå

Endret av themanfrom
Lenke til kommentar

Det viktigste er at du setter det et mål foran hver uke og gjennomfører det. Klarer du dette i et par mnd så vil du nok se resultater.

Anbefaler forøvrig at du går til innkjøp av en pilatesball da de effektiviserer situpsene. De fåes kjøpt på alle store sportsforretninger. :)

Lenke til kommentar

Slike baller har vi på jobben min, også følger det med en dvd med treningsmetoder. :) Tror jeg må kjøpe meg en slik og sette igang. Også fikk jeg tips om å

"Spis hva du vil av normal mat, styr unna brus og godteri. Løp 30-40 min før frokost eller om kvelden hver dag. Da forsvinner det så fort som fy."

Så da tenkte jeg å sette igang med noe slikt når det blir litt mer bart ute.

Edit: Skal starte forsiktig med to uker hvor jeg løper to ganger i uken, dette blir altså fra uken som starter imorgen. Deretter to uker med tre ganger i uken og så to uker med fire ganger i uken og til slutt ha det fast slik at jeg løper fem ganger i uken.

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Anette_, da er vi to :), utenom at jeg for min del skal jogge så mye jeg kan, men i 40minutter er ikke sikkert, klarer 25, utifra skole erfaring. men vet ikke om jeg klarer mer :)

Men vil forsatt vite hva denne pilatesballen gjør? og hvordan den ser ut.

så:

*Kutt ut godteri!

*Drikk bare vann

*jogge så mye jeg kan, eventuelt gå når jeg ikke klarer å jogge

*ta 20-30pushups hver dag

Etter en måned, så øker jeg gjerne turen min til 1 time, og øker pushups til 50 :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen side man kan sjekke BMI'en sin? Lurte litt på det bare :p

som har vært diskutert før i tråden: Du som er 13. Ikke prøv å slank deg.Bare kutt litt ned på søtsaker og vær mer aktiv i hverdagen.

Hjelper ikke så mye å trene litt et par ganger i uka, for så å bare sitte på ræva resten.

Lenke til kommentar

som har vært diskutert før i tråden: Du som er 13. Ikke prøv å slank deg.Bare kutt litt ned på søtsaker og vær mer aktiv i hverdagen.

Hjelper ikke så mye å trene litt et par ganger i uka, for så å bare sitte på ræva resten.

5405427[/snapback]

Har sagt jeg skal trene hver dag, vær så snill, les litt før du sier sånt -_-

Lenke til kommentar

5405427[/snapback]

Har sagt jeg skal trene hver dag, vær så snill, les litt før du sier sånt -_-

5405455[/snapback]

Det var et eksempel.. ikke bokstavlig ment.

Lenke til kommentar
Måter å få i seg mye proteiner når man ikke har proteinbøtta ?

Skal snart kjøpe meg bøtte men i mellomtiden, hva er det mye proteiner i ?

5405439[/snapback]

Kylling, tunfisk og egg er rike proteinkilder.

5405672[/snapback]

Takk. får jeg rappe noe mat fra katten da :)

Lenke til kommentar
Er med jeg også, cirka samme kosthold som deg bare at jeg ikke skal spise etter 19.00 pga jeg har så sykt lav forbrenning i følge legen at det ikke klarer å forbrennes til neste dag. :hm:

5405186[/snapback]

Hvis du har sykt lav forbrenning, så lurer jeg virkelig på om du spiser noe i heletatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...