Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaok, hovedsaklig så vil jeg egentlig bare ha muskler, isteden for fett, visst dere skjønner, men om jeg tar 20-30pushups 2 gnager om dagen, og går/jogger 40min, og lsutter med godteri/brus... høres det greit ut?

5405178[/snapback]

Hmm, tror egentlig ikke du kommer til å ha så stor nytte av å ta pushups. Bytt de heller ut med situps. Star på f.eks 100 situps om dagen og øk gradvis med 10 per dag.

 

(tallene er kun for å illustrere)

Lenke til kommentar

Det viktigste er at du setter det et mål foran hver uke og gjennomfører det. Klarer du dette i et par mnd så vil du nok se resultater.

 

Anbefaler forøvrig at du går til innkjøp av en pilatesball da de effektiviserer situpsene. De fåes kjøpt på alle store sportsforretninger. :)

Lenke til kommentar

Slike baller har vi på jobben min, også følger det med en dvd med treningsmetoder. :) Tror jeg må kjøpe meg en slik og sette igang. Også fikk jeg tips om å

"Spis hva du vil av normal mat, styr unna brus og godteri. Løp 30-40 min før frokost eller om kvelden hver dag. Da forsvinner det så fort som fy."

Så da tenkte jeg å sette igang med noe slikt når det blir litt mer bart ute.

 

Edit: Skal starte forsiktig med to uker hvor jeg løper to ganger i uken, dette blir altså fra uken som starter imorgen. Deretter to uker med tre ganger i uken og så to uker med fire ganger i uken og til slutt ha det fast slik at jeg løper fem ganger i uken.

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Anette_, da er vi to :), utenom at jeg for min del skal jogge så mye jeg kan, men i 40minutter er ikke sikkert, klarer 25, utifra skole erfaring. men vet ikke om jeg klarer mer :)

 

Men vil forsatt vite hva denne pilatesballen gjør? og hvordan den ser ut.

 

så:

 

*Kutt ut godteri!

*Drikk bare vann

*jogge så mye jeg kan, eventuelt gå når jeg ikke klarer å jogge

*ta 20-30pushups hver dag

 

 

Etter en måned, så øker jeg gjerne turen min til 1 time, og øker pushups til 50 :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen side man kan sjekke BMI'en sin? Lurte litt på det bare :p

 

som har vært diskutert før i tråden: Du som er 13. Ikke prøv å slank deg.Bare kutt litt ned på søtsaker og vær mer aktiv i hverdagen.

Hjelper ikke så mye å trene litt et par ganger i uka, for så å bare sitte på ræva resten.

Lenke til kommentar
Finnes det noen side man kan sjekke BMI'en sin? Lurte litt på det bare :p

 

som har vært diskutert før i tråden: Du som er 13. Ikke prøv å slank deg.Bare kutt litt ned på søtsaker og vær mer aktiv i hverdagen.

Hjelper ikke så mye å trene litt et par ganger i uka, for så å bare sitte på ræva resten.

5405427[/snapback]

 

 

Har sagt jeg skal trene hver dag, vær så snill, les litt før du sier sånt -_-

Lenke til kommentar
Finnes det noen side man kan sjekke BMI'en sin? Lurte litt på det bare :p

 

som har vært diskutert før i tråden: Du som er 13. Ikke prøv å slank deg.Bare kutt litt ned på søtsaker og vær mer aktiv i hverdagen.

Hjelper ikke så mye å trene litt et par ganger i uka, for så å bare sitte på ræva resten.

5405427[/snapback]

 

 

Har sagt jeg skal trene hver dag, vær så snill, les litt før du sier sånt -_-

5405455[/snapback]

 

Det var et eksempel.. ikke bokstavlig ment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...