sablabra Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Veide 58kg sist jeg veide meg, ikke så lenge siden. Skulle nesten tro at jeg er sinnsykt tynn, men det er jeg nå da ikke . En kamerat av meg er ganske sykelig opptatt av vekta si. Han klarer nesten ikke å gå på do hos meg uten å veie seg :!: Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 *Blir med* Jeg går opp og ned i vekt som en jo-jo ;/ Dette programmet prøver jeg å følge når det gjelder spising: Frokost 1-2 knekkebrød med hvitost 1 glass melk Mellommåltid Eple Lunsj 2 knekkebrød med hvitost Vann Mellommåltid Eple Middag Tallerkenmodellen – Fyll tallerkenen med halvparten grønnsaker og del resten av tallerkenen mellom kjøtt/fisk/fjærfe og poteter/ris/pasta. Spis kun 1 porsjon. Kveldsmat 1 knekkebrød med hvitost 1 glass melk Mål: Gå ned 11kg ca til juni. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg tror den beste måten å miste vekt på er å trene og spise generelt sunt (blir så stress å tell kalorier) spis med sund fornuft og tren. i beggynnelsen når man trener så er man ikke den mest erfarne på trenings sentret og man er ofte redd at man skal gjøre ting feil. det er kanskje vikig at du får noen med deg som kan vise hvordan man skal trene og få hjelp med å sette opp et trenings programm Det memd treningsprogramm er at alt blir feil hvis an ikke følger det. og man risikerer å ikke få noe ressultat som fører til at motivasjonen minker. ikke vær redd om å spørre folk om du gjør øvelsen feil. blir domt om du ødelegger sener. Deg jeg mener er viktigst hvis man vil gå ned i vekt er at man ikke ødelegger noe eller mister motivasjon. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Slenger meg på: *SKal gå/jogge minst 40min hver dag(utenom lørdag og søndag) *skal slutte tvert med snop/brus/godteri/melk/saft(det vil si: her i huset er det bare VANN fra nå av) *Skal ta 30push-ups 2 ganger om dagen. Mat ellers kan ikke jeg bestemme, utenom frokost, hvor jeg skal spise 2 skiver, med det vi har(sunneste vi har) Og vis vi har pizza eller annen fast food(og vanlig mat) så skal jeg ikke spise 2 porsjoner, eller 4 stykker osv, men holde meg til 1 porsjon, og 2stykker Kvelds får bli 1 stykk skive. Og mellommåltider får bli frukt(skole mat: frukt) Dette starter fra mandag av. Om 1 månde, så øker jeg antall pushups, og antall gå/jogge minutter. Resultat blir postet fra uke til uke Jeg har som mål å gå ned 10KG/Få mere muskler, til sommerferien! Info: 56KG Ca 165-170cm høy. Endret 8. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Øøøøøhm, gå NED 10 kg? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 For mye på 6 månder? Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 kanskje du greier det om du sitter helt i ro og begynner på inravinøst så vil kanskje musklene gå bort. men når man bare 56 kg så skal det ikke være noe stress med å komme ned i vekt. ville heller ha prøvd å legge på noe muskler å komme opp i vekt.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 , strenge dere er , driter i det, havner jeg på sykehus, så havner jeg på sykehus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Altså, HVORFOR i alle dager skal en som har en BMI på 18 ville gå ned i vekt? Du er allerede tynn som en flis. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) , strenge dere er , driter i det, havner jeg på sykehus, så havner jeg på sykehus 5403132[/snapback] innrømmer du at du har bullemi? Endret 8. januar 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er ikke tynn ffs, alle andre i klassen er mye tynnere enn meg, jeg har nesten bare fett på kroppen, er faktisk en grunn til at jeg vil slanke meg/få muskler Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Og nei: jeg har ikke noen form for bullemi(bulimi?) anoreksi eller noe sånt! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Altså, HVORFOR i alle dager skal en som har en BMI på 18 ville gå ned i vekt? Du er allerede tynn som en flis. 5403138[/snapback] Støtter denne! Altså, hva faen? Du burde gå OPP i vekt for ikke å nærme deg grensa til å bli sykelig tynn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvis du veier 56 kg og er 165-170 høy, så er du per definisjon drittynn. Bilde? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har ikke kamera. skal spørre broren min imorra Endret 8. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Og er ikke 100% sikker på 165-170cm, men ei jente i klassen min er 163, og jeg er litt høyere enn henne. Er 13år vis det har noe å si Men vil bare si at: Nesten alle i klassen min har mye magrere kropp enn meg =/, jeg har "bilringer" og vil bli kvitt disse Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 normalvekt er når man har en BMI på mellom 18,5 til 25 er man under 18,5 er man rett og slett undervektig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Og er ikke 100% sikker på 165-170cm, men ei jente i klassen min er 163, og jeg er litt høyere enn henne. Er 13år vis det har noe å si Men vil bare si at: Nesten alle i klassen min har mye magrere kropp enn meg =/, jeg har "bilringer" og vil bli kvitt disse 5403158[/snapback] Hvis du er 13 er det ganske vanlig å ha "valpefett", egentlig. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 sjekka min bmi med 1.65m jeg, ble 20,XX tall. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Og er ikke 100% sikker på 165-170cm, men ei jente i klassen min er 163, og jeg er litt høyere enn henne. Er 13år vis det har noe å si Men vil bare si at: Nesten alle i klassen min har mye magrere kropp enn meg =/, jeg har "bilringer" og vil bli kvitt disse 5403158[/snapback] hmm, ta så mange push-ups som du orker før du legger deg. (om du kjenner at det ikke tar på magen så gjør du det feil) så skal jeg love deg at du er kvitt bilringer iløpet av 6 mnd. bare ikke mist motivasjonen når du ikke ser resultat på 1 - 2 mnd men det er vert strevet du trenger ikke legge om livsstilen bare for å få bort noen bilringer. (men prøv å spise med sunn fornuft slik at kroppen din fungerer som den skal er litt usikker på om det er så bra å trene når du er bare 13 bare ikke legg på deg så mye muskelmasse så skal det nok gå bra. om du får for mye muskelmasse i lav alder kan man bli mega feit sener, for at man driver å produserer celler. kan forklare mer om det om noen vil men er sikkert ingen som er interisert så jeg orker ikke... Endret 8. januar 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå