Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Jeg har slanka meg siden 1. august og har til nå gått ned 17,2 kg. Logga hver uke vektnedgang og mål (midje, hofte, bryst og lår) Kjempelurt for motivasjonen! F.eks en uke kunne jeg se null nedgang i kilo, men nedgang i antall cm :w00t:  Det beste og kjekkeste jeg noengang har gjort for meg selv  :love:

5563933[/snapback]

Gratulerer, det var mye :)

 

Hvordan har du slanket deg? :)

5566554[/snapback]

 

Med måltidserstatninger og kaloritelling, samt kutte ut alt som heter snop og sukker :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med måltidserstatninger og kaloritelling, samt kutte ut alt som heter snop og sukker  :love:

5568236[/snapback]

Måltidserstatninger? *Kremt* Hva er det? :blush:

5568400[/snapback]

 

Det er f.eks milkshake eller "bars". Disse inneholder masse vitaminer som iallefall jeg ikke fikk i meg med mitt gamle kosthold (brødskive med nugatti *kremt*) . Konsistensen gjør at man er mett lenge til tross for lavt innhold av kalorier, samtidig som det gjør at man ikke har søtsug lengre.

 

Da jeg bestemte meg for å slanke meg i sommer spurte jeg mamma om råd anng bruk av milkshake. Jeg hadde hørt mye negativt om dette (at man gikk raskt ned og enda raskere opp igjen) Mamma sa jeg burde prøve om det ville gjøre meg glad å gå ned i vekt, og her er jeg -MYE mindre :innocent:

 

Satte meg en dato for når jeg skulle begynne, og leste myyye om kuren først. Da dagen nærmet seg var jeg så gira at det endte med at jeg tvuvstarta og begynte en dag tidligere. Hadde ingen forventninger hva smak angikk, og ble derfor positivt ovverasket over hvor god shaken var (mens andre som har begynt på kuren ikke har klart å drikke første shake engang pga kvalmende smak)

 

For å si det slik var jeg så gira på å gå ned i vekt at jeg var villig til å ofre mye. Prisen jeg har betalt er så liten at jeg ikke ser det som noe offer engang. Kun Win-Win for min del :roll:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...