Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge ikke hoftebeina stikker lengre frem en magen, en ikke irriterer seg over ryggvirvlene eller ribbeina som skraper mot kleda en har på seg, går det sikkert ok.

 

Faren er jo at om en blir syk, forsvinner det lille ekstra fryktelig fort.

 

Da kan en raskt "forfalle" med mange kilo i uka og dersom der er lite å gå på fra før, kan problemene bli mer alvorlige enn de trenger å bli.

 

Er som med det meste. For mye eller for lite. Begge deler er ille :)

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel, kan jo slenge meg inn her jeg også.

Begynte å trene igjen etter en pause.

 

Var på mitt største 140kg stor (187cm), er nede på 113 nå.

 

Kjører trening fem dager i uka, 3 dager med styrke og 2 med cardio.

 

Jobber etter MAX-OT på styrke og HIIT på cardio.

Begynner å bli sånn passe fornøyd nå, målet er å komme meg ned på ca 100-110kg og få bort mine "love handels"

 

Hvor mange av dere kjører hard logging på progresjon?

Jeg kjørte tidligere vekt og vekst (vekt ned, muskel vekst opp) samt bilder fra uke til uke (fra start og en periode ut over, slutta nå)

 

 

\\Sp33D

5452297[/snapback]

 

Jeg har slanka meg siden 1. august og har til nå gått ned 17,2 kg. Logga hver uke vektnedgang og mål (midje, hofte, bryst og lår) Kjempelurt for motivasjonen! F.eks en uke kunne jeg se null nedgang i kilo, men nedgang i antall cm :w00t: Det beste og kjekkeste jeg noengang har gjort for meg selv :love:

Lenke til kommentar

Jeg har slanka meg siden 1. august og har til nå gått ned 17,2 kg. Logga hver uke vektnedgang og mål (midje, hofte, bryst og lår) Kjempelurt for motivasjonen! F.eks en uke kunne jeg se null nedgang i kilo, men nedgang i antall cm :w00t:  Det beste og kjekkeste jeg noengang har gjort for meg selv  :love:

5563933[/snapback]

 

Wow, det var mye :dontgetit:

Og jeg som syns ca 10 kg fra slutten av sommerferien til nå ikke var så værst :p

 

Edit: fjernet en annen quote.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Jeg har slanka meg siden 1. august og har til nå gått ned 17,2 kg. Logga hver uke vektnedgang og mål (midje, hofte, bryst og lår) Kjempelurt for motivasjonen! F.eks en uke kunne jeg se null nedgang i kilo, men nedgang i antall cm :w00t:  Det beste og kjekkeste jeg noengang har gjort for meg selv  :love:

5563933[/snapback]

Først og fremst. Er utrolig stolt av deg. Håper bare profilbildet er tatt etter vekttapet. ;)

 

Oppdatering: 53kg and counting, høyden er den samme.

5565658[/snapback]

Hva med gainer/måltidserstattere? Noe drastisk må gjøres. :\
Lenke til kommentar
Om det ikke skaper for mye harme, kan jeg leke meg med litt omvendt deltakelse i tråden: 184cm, 55kg. Mål: pittelitt mer, men ikke mye.

5477695[/snapback]

Oppdatering: 53kg and counting, høyden er den samme.

5565658[/snapback]

 

Sånn for din egen helses del, burde du ikke latt deg selv innlegges?

Lenke til kommentar

Jeg har et legeteam på størrelse med en middels afghansk karikaturdemonstrasjon på nakken, så det er ingen grunn til noe særlig bekymring. Har ikke fått i meg slike gainere, bare tanken er uggen. Uansett kommer jeg ikke til å gå noe særlig mer ned i vekt før behandlingen blir mer drastisk, det løser seg vel.

Lenke til kommentar
Jeg har et legeteam på størrelse med en middels afghansk karikaturdemonstrasjon på nakken, så det er ingen grunn til noe særlig bekymring. Har ikke fått i meg slike gainere, bare tanken er uggen. Uansett kommer jeg ikke til å gå noe særlig mer ned i vekt før behandlingen blir mer drastisk, det løser seg vel.

5566267[/snapback]

 

Håper det ordner seg for deg. :)

Synes jeg veier litt lite, men er vel ikke så farlig. Ser ganske normal ut. Lider vel kun av høy forbrenning.

Lenke til kommentar
Jeg har et legeteam på størrelse med en middels afghansk karikaturdemonstrasjon på nakken, så det er ingen grunn til noe særlig bekymring. Har ikke fått i meg slike gainere, bare tanken er uggen. Uansett kommer jeg ikke til å gå noe særlig mer ned i vekt før behandlingen blir mer drastisk, det løser seg vel.

5566267[/snapback]

Bare pass deg. Legeteamet mitt er omtrent like stort, og innebærer hauger av tester. Bare pass på hjertet og andre organer du... Det på toppen gjør alt enda mindre koselig.

 

EDIT:

Sånn for din egen helses del, burde du ikke latt deg selv innlegges?

Like høy som Thomas. Innleggelse blir nok først nødvendig rundt femti blank. Men du kan være sikker på at legeteamet hans sitter og vurderer og analyserer og tegner kurver dagen lang. Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg har slanka meg siden 1. august og har til nå gått ned 17,2 kg. Logga hver uke vektnedgang og mål (midje, hofte, bryst og lår) Kjempelurt for motivasjonen! F.eks en uke kunne jeg se null nedgang i kilo, men nedgang i antall cm :w00t:  Det beste og kjekkeste jeg noengang har gjort for meg selv  :love:

5563933[/snapback]

Gratulerer, det var mye :)

 

Hvordan har du slanket deg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...