Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sistnenvte, kanskje ikke så overraskende.

5477797[/snapback]

Antagelig ser hun(eller han, de finnes sikkert de også) på det som om du skal legge på deg fett, dvs å øke fettprosenten... Og jeg tviler på at du klarer å moblisere så mye krefter for dette. Du kan selvsagt trene, å gå opp i vekt pga muskler, selvom jeg egentlig ikke tror du har så veldig lyst til dette heller... Men tredemøllen brenner jo bare fett, så den bør du kanskje droppe litt...

 

Jeg er like høy som deg, og var vel egentlig nede i 48 kilo før jeg snudde trenden... 48 kilo ville en jente på din(vår) høyde bli tvangsinnlagt på.

 

Har du faste måltider? Det er vel i utgangspunktet en viktig ting... Ellers så har vi jo de fryktinngytende shakene da, men de ville jeg holdt meg unna så lenge jeg kunne...

Lenke til kommentar
Antagelig ser hun(eller han, de finnes sikkert de også) på det som om du skal legge på deg fett, dvs å øke fettprosenten... Og jeg tviler på at du klarer å moblisere så mye krefter for dette. Du kan selvsagt trene, å gå opp i vekt pga muskler, selvom jeg egentlig ikke tror du har så veldig lyst til dette heller... Men tredemøllen brenner jo bare fett, så den bør du kanskje droppe litt...

 

Jeg er like høy som deg, og var vel egentlig nede i 48 kilo før jeg snudde trenden... 48 kilo ville en jente på din(vår) høyde bli tvangsinnlagt på.

 

Har du faste måltider? Det er vel i utgangspunktet en viktig ting... Ellers så har vi jo de fryktinngytende shakene da, men de ville jeg holdt meg unna så lenge jeg kunne...

5477830[/snapback]

Du har rett på alle punkter (ja, det er en hun), og det eneste jeg trener nå er enten for å bryte ned muskler eller forbrenne fett, så motivasjonen er ikke på topp. Har ikke veldig faste måltider (hverken med tanke på tidspunkt eller innhold), og shaker skal jeg definitivt ikke begynne med med det første. Har selvfølgelig fått diverse velmenende tips om merkelig høye matinntak, men så mye klarer jeg ikke spise uansett hva jeg prøver.

 

Skal jenter veie mer eller mindre enn gutter «per cm»? Synes det var en merkelig høy vekt for tvangsinnleggelse, jeg kan ikke si jeg føler meg særlig syk, selv om jeg (selvfølgelig) strider mot de lærde på det spørsmålet.

 

10kg eller noe i den duren?

5477834[/snapback]

Ernæringsfysiologer/leger sier 10, helst litt mer, jeg synes rundt 3 er på grensen til akseptabelt.

Lenke til kommentar
Thomas er derimot en voksen mann.

5477870[/snapback]

I annet enn alder, knapt.

 

Jenter skal vel veie mindre, men det er ingen fast "tvangsinnleggelses-vekt" for gutter...

5477886[/snapback]

Sprøtt. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å droppe ned litt til, har ingen sjanse til å snu trenden akkurat nå. Vel, det går vel helst greit, har ingen alvorlige fysiologiske komplikasjoner, i alle fall, det er jo et godt tegn.

Lenke til kommentar

Nærmer du deg femti og ernæringsfysiologen får det med seg blir det ikke nødvendigvis bare kos...

 

Så lenge du følges opp er det jo sikkert ingen fare. Men plutselig går hjertet ditt dårligere og du risikerer medisinering resten av livet.

 

Jeg kan ikke fordra kilo. Takler ikke tanken. Og fett er ikke akkurat noe koseligere. Men litt må man visstnok ha, og det kan vel være lurt og ligge nærmere seksti enn femti for deg, Thomas.

Lenke til kommentar

For min del vet ernæringsfysiologen alt som er verdt å vite, så jeg håper bare hun klarer å fortsette med et nogenlunde rasjonelt forhold til ting, så får hun heller få lov til å styre som hun vil. Hjertet skal visstnok fungere som det skal, uten det helt store tapet av vev (eller hva det enn var), det er en av tingene som blir sjekket opp absurd tett for tiden.

Lenke til kommentar

Og det hadde nøyaktig hva med hva jeg sa å gjøre? Ingen verdens ting.

5478149[/snapback]

 

Var myntet direkte på

 

Jasså? Jeg veier for øyeblikket 63-65 kilo... og er 184...

 

for å poengetere at alderforskjellen mellom deg og Thomasr er nokså uinteressant da begge uansett er sykelig lette.

 

Det var/er forøvrig ikke ment som noen provokasjon på noen måte. Siden du selv åpent har diskutert temaet på forumet (noe jeg synes er veldig positivt), gikk jeg ut ifra at det ikke gjorde noe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...