Trigan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei, kanskje noen kan hjelpe meg? Har en fire år gammel Dell bærbar. Maskinen starter opp men finner alså ikke oppstartsdisken. Kjøpte derfor ny disk og trodde da at problemet var løst - men dessverre får jeg samme feilmelding i oppstart. I BIOS står disken ikke oppført. prøvde å starte opp med installasjonscd av Windows XP som gikk helt fint til den skulle begynne å installere/sjekke hardware. Fant ikke disk. jeg mener at hele problemet oppsto da maskinen skulle kopiere en en DVD som var rimelig skadet til harddsisken. Maskine sto å leste DVD i tre dager (skulle jo prøve å redde bildene på dvd'n). den tredje dagen var maskinen gått i bluescreen...deretter fikk jeg ikke liv i verken gammel eller ny HD. Noen som har noen forslag hva jeg kan sjekke? Noen som har en formening om jeg kan bruke maskine med firewire/kabinett til å kjøre oppstart og bruke maskinen? har ikke lyst til å bruke flere penger på denne. dell garanti gikk ut i juli 2005. Setter stor pris på tilbakemelding. Lenke til kommentar
Trigan Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 er det virkelig ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå