Howard Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nvidia har vist frem verdens første PC med støtte for fireveis SLI. Det er dermed duket for heftig grafikkytelse. Les mer Lenke til kommentar
idos Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 wow.. hmm hva vil dette koste.. 18k bare i skjermkort ? Tøft men uaktuelt.... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 HAH! strømmen hadde gått hvert kvarter.. Nå er det på tide å øke ytelsen på andre måter enn større/mer, det var den fella intel gikk i. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Pøh, med 4x skjermkort så er det på tide å kjøpe fond i kjernekraftverk rundt omkring. Kan ikke helt se for meg hvem som trenger dette når det er klart at 2xsli støtter allerede på flaskehalsen : cpu. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Pøh, med 4x skjermkort så er det på tide å kjøpe fond i kjernekraftverk rundt omkring. Kan ikke helt se for meg hvem som trenger dette når det er klart at 2xsli støtter allerede på flaskehalsen : cpu. 5392526[/snapback] Ikke om du kjører i stode nok oppløsninger... seff... med en 17" lcd er dette ingen vits.. men med 30" apple skjerm kommer de nok til sin rett Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 spørs om det er verdt det, men har du råd har du lov Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe hvis det bildet er riktig, så blir det i hvert fall hett rundt kortene. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det her er det man rett å slett kan kalle for takeoff Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 PC World Norge har flere detaljer om maskinen, bl.a. at pc-en leveres med en Intel Pentium Extreme Edition 955-prosessor på 3,46 GHz overklokket til 4,26 GHz. Ikke treigt med andre ord. For å gjøre maskinen ekstra spesiell vil den også bli levert i flammelakkert kabinett – signert av Mike Lavallee som står for lakkeringsjobben, samt Dell-sjefen Michael Dell. Mike Lavallee er bedre kjent fra Discovery Channel hvor han lakkerer biler, fly, helikoptere m.m. Utrolig dyktig fyr. Hadde ikke sagt nei takk til den maskinen her, men det må være enorm varmeutvikling i den og for ikke å nevne støynivået. Nei jeg tror nok de aller fleste av oss hadde klart seg lenge med GTX 256MiB versjonen i dual-oppsett. Tøft gjort av Dell dog. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tror du Dell kjører "Bestill nå og få dobbel minne til samme pris" kampanjen på denne maskina også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Sjuke greier ja,men høgst uaktualt for folk i gata EDIT: Benchmarks med denne hadde vert kjekt Endret 6. januar 2006 av Mala Lenke til kommentar
smy Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) nei lure hva psu de selger med pcpc 1kw ? gled meg til se noen benching med 4*gtx Endret 6. januar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
kaffelaban Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Herrrlig. Så min neste pc bør ha: 4 gig ram (5000kr) Dobbletkjerne cpu (8000kr) HK (2000kr) 2x 650W PSU (3000kr) 4x 7800gtx (20 000kr) 21" superHD LCD (25000kr) + ENDEL kjøleutstyr = ca65000 kr ..og med slikt utstyr bør man jo få et kabinett laget av Orange County Choppers, og det koster jo og litt. jeg tror 6600gt kortet mitt skal få harke en stund til. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hadde vært tøft å se quad-oppsett overklokket av Stoolman & co. Blir nok et par 3DMark poeng da ja ... kaffelaban: Får 2GB minne til 1000-1500kr nå. Bare sånn i tilfelle du skal kjøpe deg dette oppsettet ... Endret 6. januar 2006 av Capo Crimini Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da kan t.o.m jeg vurdere å kjøpe ferdig-maskin... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Men det ville ikke jeg gjort Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Lurer på hvor mye dette oppsettet kommer til å bruke i strøm.... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 4 GPU'er også INTEL? Tror jeg ville valgt å bygge en slik selv, gitt. Med AMD FX. Nei, forresten. Tror jeg invisterer i øl og ETT 7800 kort istedet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Dette er helt klart rått, men jeg synes vi begynner å treffe grenser slik man gjorde med CPU markedet. DualGPU er fint hvis det kan nyttiggjøres på en ordentlig måte og at det ikke blir uhensiktsmessig dyrt ved at minnet deles hardt på midten osv. Men ren SLi og Xfire(flere kort ikke dualgpu) synes jeg har vært litt feil vei å gå. Xfire synes jeg er den minst gale av disse to som ikke krever like kort i det minste. Jeg ønsker meg heller at de øker div. ytelse på andre måter enn å bare "hive på" slik de gjør nå. At de jobber mer med arkitekturen og funksjonaliteten på skjermkortet for å bedre ytelsen. Jeg tror tilleggskort for å aksellerere spesifikt krevende oppgaver, og som er uavhengig av hva slags skjermkort man har er en bedre fremgangsmåte. Har tro på PhysX kortene som kommer. Endret 6. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Miniorgasme. Skal ha meg noe sånt når pappa vinner i lotto. Trenger ikke å ha ovnene i huset på mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå