kilogram Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Google med video og programpakke Google planlegger å lansere en kommersiell nedlastingstjeneste for video, i tillegg til en programpakke med programmer fra mange forskjellige leverandører. Les artikkelen her Lenke til kommentar
G Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Real produkter har jo frynsete fortid. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Håper bare ikke de ikke gjør sånn at man må laste ned Real Player også når man skal bruke Video tjenesten dems (den nye, ikke search greia som jeg er overbevist om at kommer til å fortsette å være i flash video) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Interessant. Kanskje jeg tester det en dag. Google kommer stadig med nye tjenester. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Flott med en pakke med nesten utelukkende nyttige programmer, det gjør det lettere å få inn litt skikkelige programmer på foreldrenes og besteforeldrenes PC-er. Video-tjenesten fra Google vil sikkert bli en suksess, og hvem vet, kanskje jeg tester den ut en dag? Endret 8. januar 2006 av @kd Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 video.google.com så genialt ut, helt til dette dukket opp: Sorry, purchasing this video requires Windows 2000 or Windows XP. Jeg kan se teaseren, filmen og alt, men for å betale må jeg ha Windows. Idiotisk, forventet litt mer av Google. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tror egentlig den Video Store greia aldri blir en stor suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå