StIFfmasT Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg prøver å starte min pc, men ingenting skjer. Er det strømforsyningen som er ødelagt? Hva annet kan være galt når ingenting skjer når jeg trykker på knappen? Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg prøver å starte min pc, men ingenting skjer. Er det strømforsyningen som er ødelagt? Hva annet kan være galt når ingenting skjer når jeg trykker på knappen? 5392097[/snapback] ta bort ekstra greier du har kobla til datan, så tar du bort strømkabeln til datan. Mens den er ute så trykker du og holder inne strømknappen på framsiden 10-15 sekunder. etterpå setter du tilbake strømkabeln og prøver å starte The Trooper Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du kan ha kobla påknappen feil også, for det kan ikke være noe annet en strøm og det, for pc en skal starte i bios uansett om det er noe galt, væfall viftene.. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Ingenting er koplet feil, alt fungerte for noen dager siden, så pluttselig gikk det ikke ann å starte den. Regner med at det er strømforsyningen som har drat til de evige jaktmarker... Hva annet en strømforsyningen kan det være? Endret 6. januar 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 *bump* Noen som kan hjelpe? Har litt hastverk med å få den fikset igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå