Gå til innhold

Fått penger for angrerett 2 ganger.

Anbefalte innlegg

Om du beholder pengene og bruker dem på bikkjemat, er du langt fra noen skurk  :!:

5392558[/snapback]

Jo, det er du....

5392570[/snapback]

Sant, burde vært brukt på noe mer fornuftig, øl og sprit f.eks. :D

5392582[/snapback]

Det er også sant.. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*dette er en storkjede som sikkert ikke har vondt av å tape 2500, det har imidlertidig jeg, som den fattige studenten jeg er* (er 18 om 3 uker btw)

5392031[/snapback]

Reagerer litt på denne setningen. De har ikke vondt av å tape 2500 kroner. Men du har vondt av å "tape" 2500 kroner. Nøyaktig hvor var det du tapte 2500 kroner?

Lever de tilbake du.

Lenke til kommentar
trådstarter har jo sagt at han skal ringe inn.

Men tror jeg ville latt pengene står der en mnd tid og latt som jeg ikke merket at de var kommet inn. Om noen ringte meg så kunne jeg sjekket og sett "whoa der var det mer penger enn de skulle være og gitt dem tilbake":p

5392584[/snapback]

Penger er jo roten til ondskap :p

Tror han som starten denne tposten gjør det riktig å levere pengene tilbake.

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg synes nå det var overraskende mange her med sleipe tanker om å beholde pengene samtidig som de lurer samvittighetene sine til å tro at det er helt ok.

Feilbetalt penger som ikke meldes til betaleren er faktisk forsøk på tyveri dersom man vet at pengene er feilbetalt. Å bevise at man visste at de var feilbetalt osv er en annen sak. Men vit dette....de som vet det og ikke sier noe og 'venter' for å se hva som skjer....ja, det er faktisk kriminelle hensikt dere har i tankene.

Det som ikke er deres har ikke dere rett til å beholde. Punktum. Man må ta valg her i livet som er med på å gjøre man til 'hvem' man er, og dette var et bra eksempel på akkurat det.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Du kan sette pengene inn på min konto, så slipper du å bruke penger med dårlig samvittighet. Og du slipper alt styret og maset med å kontakte butikk og bank igjen.

Jeg tilbyr deg altså å lette den dårlige samvittigheten de prektige forumbrukerne har påført deg, uten noen for for gjennytelse fra din side. Som den barmhjertige samaritan jeg er. :innocent:

Ta kontakt så sender jeg kontonr. så er denne saken ute av verden på et blunk. :yes:

Men seriøst så er ikke denne saken noe å bry seg om, sannsynligvis vil pengene forsvinne av seg selv. Ikke bruk dem, da får du fort minus på konto. Du vet ikke om det er banken eller butikken som har gjort feilen, eller er det muligens Julenissen som har vært på ferde?

Ærlighet varer lengst, men du blir ikke rik av det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...