Dinsdale Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har lest at det vil komme en haug med versjoner. Om alle vil inneholde WMC vet jeg ikke, men har blitt fortalt at WMC skulle være integrert i Vista. Jeg vil ha hele pakken Har XP-pro på norsk så jeg lurer på om det finnes noen pris-eksempler på oppgradering til en Vista-versjon med WMC? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Blir vel vanskelig og gi deg pris på noe som ikke kommer ut på nesten 1 år. Må nok vente til det kommer ut. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gruer meg til Paladium i vista jeg. Blir mer og mer opp til Microsoft hva du skal få lov til å ha på pcn. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Blir vel vanskelig og gi deg pris på noe som ikke kommer utpå nesten 1 år. Må nok vente til det kommer ut. 5392074[/snapback] Tenkte mer på om det fantes noen spekulasjoner eller om MS hadde hintet om priser på oppgradering. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skal jeg tippe, vil prisene legge seg på rundt 1500 kr for engelsk oppradering, 2000 for norsk. Hhv 3 og 4000 for eng. full og no. full Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Trodde av en eller annen grunn at den engelske versjonen var dyrere enn den norske. Men to høvdinger høres greit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå