paalkr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei! Jeg skal oppgradere mitt skjermkort men trenger noen anbefalinger. Jeg er ikke noen typisk gamer, men spiller litt av og til. Er ikke avhengig av at de seneste spillene skal kunne kjøres med maks effekter. Har i utgangspunkt ikke tenkt å bruke mer en ca 500-600 kr, da maskinen kortet skal sitte ikke er av nyeste type. Følgende spec på maskinen: Hovedkort: MSI KT4V (Via KT400 brikkesett) (AGP 8X) Prosessor: AMD Athlon XP 3000+ Minne: 333MHz, 1,5 GB Power: 450W Hvilket kort i aktuell prisklasse bør jeg velg for å få mest for pengene og best ytelse? mvh PK Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 til den prisen ville jeg sett etter et brukt kort. kortene du får nye til den prisen er langt i fra gode spillekort, men siden du ikke spiller så mye er det kanskje ingen katastrofe. men om du skal ha et nytt kort, kan du jo se på 6200 eller 9600xt Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 9600xt fungerer greit til nå og da spilling. grei grafikk også Lenke til kommentar
paalkr Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hei! Takk for tilbakemelding! Hvis jeg satser på et brukt, hva kan jeg forvente å finne i denne prisklassen? mvh PK Endret 6. januar 2006 av paalkr Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei! Takk for tilbakemelding! Hvis jeg satser på et brukt, hva kan jeg forvente å finne i denne prisklassen? mvh PK 5394516[/snapback] Det er mange kort man kan få på bruktmarked Jeg fant fram to kort til din ønskede pris: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=39206 Ganske bra kort til den prisen, en god del bedre enn 9600xt http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=39131 Litt dårligere en x700 tror jeg, men det er marginalt bedre enn 9600xt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå