Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en virker ikke etter instalasjon av ny harddisk

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg har netopp instralert en ny Western Digital 250Gb harddisk men etter at jeg gjorde det så står PC-en i evigheter på den delen hvor den loader Win XP selve den lille loadings-animasjonen beveger seg så den har ikke fryst helt men det bare står sånn i evigheter uten at noe skjer. Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

det nye nye harddisken er instralert på et kontroll kort hvor jeg har en harddisk fra før så så dette er min 4. harddisk så skal de være en master og en slave på hovedkorte og en master og en slave på kontrollkorte eller skal det bare være en master på hovedkorte og resten slave eller er det en annen måte jeg må gjøre det på. Og den henger seg forresten også når jeg kjøre den i Safe mode

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

nå er 1 på master og resten på slave men nå stopper pc en under Windows-loadingen loading animasjonen stopper ikke men den bare står sånn i evigheter. Og i BIOS under oppstart hvor kontroll korte søker etter harddisker som er koblett til den vises bare den gamle harddisken ikke den nye. Er det noen som veit hvrodan jeg kommer meg videre??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...