Gå til innhold

www.komplett.no


Pepsi

Anbefalte innlegg

Har hørt mye rart om denne internett-butikken...

De skulle visst ha solgt brukte gjenstander som nye etc.

 

Har funnet meg en rimelig laptop hos komplett.no, men er skeptisk til hele butkken siden de ikke har verken service sted eller mulighet til å få bytte varen.

 

Noen erfaringer å dele??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber like bortenfor Komplett sin Butikk i Bergen. Og jeg må si det at det foregår mye rart der nede.

 

Men jeg stoler 100% på nabobutikken www.flexi-data.no De har jeg aldri hatt trøbbel med og de som jobber der er alltid hyggelige, hjelpsomme ( svarer meget raskt på mail, tar kontakt når bestillingen er ankommet osv.)

 

Flexi-data har omtrent det samme som komplett tror jeg, og bor du i bergen, er det uten tvil flexi du bør velge, da kan du hente varen hos dem på Laksevåg, og da blir det billig.

Lenke til kommentar

Hmm.. komplett er det ikke noe galt emd i det heletatt.. har kjøpt over 20 pakker der og har hatt null problem.. broren min hadde et hovedkort det var noe galt med. Sendte det til komplett og fikk nytt hovedkort tilbake... Men er det en ting jeg er usikker på så er det butikkene til komplett.. det er de som har hatt all denne rare oppførselen. Jeg kan ikke se at det skal være noe problem å kjøpe fra Komplett.no.. men hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg kjøpt den bærbare maskina i en butikk.. da slipper du all den "kastinga" til posten.

 

Flexidata har som jeg har sett alt som komplett har. Så hvis flexidata butikken er i nærheten.. så kjøp derifra. Prisene er jo identiske.

Lenke til kommentar

Bare gode erfaringer med Komplett - har kjøpt en hel del de siste årene. Men pris- og servicemessig er absolutt Flexi-data i Bergen, som en lenger oppe nevnte, noe som absolutt kan friste.

 

Ved problemer har jeg forøvrig fått god og rask service fra Komplett. Deler blir erstattet/fikset uten diskusjoner.

 

Svein F

Lenke til kommentar
Quote:


Men jeg stoler 100% på nabobutikken
De har jeg aldri hatt trøbbel med og de som jobber der er alltid hyggelige, hjelpsomme ( svarer meget raskt på mail, tar kontakt når bestillingen er ankommet osv.)


Flexi-data har omtrent det samme som komplett tror jeg, og bor du i bergen, er det uten tvil flexi du bør velge, da kan du hente varen hos dem på Laksevåg, og da blir det billig.


Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 20:20, Cappo skrev:

Det er jo Norek sin feil at kunder uheldigvis får brukte ting. Ikke Komplett.no eller Flexi-Data. :smile:


Så dere som har fått brukte ting.. Slutt å kjeft på Komplett og ta en telefon til Norek i stedet. :razz:



Enig! :smile:

Kunne ikke ha sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 20:54, Sunlord skrev:

komplett suger. selger brukte ting, og jaggu er de dyre også.. eneste de er gode på er bilder og websystem. det skal de ha. men ikkeno mer.


 

Hvis du kommer med SÅ dumme kommentarer er det vel nesten en selvfølge at du ikke har vett til å underbygge dem. Er du overtrøtt eller humørsyk, eller har moren din mistet deg på hodet ned trappa litt for ofte da du var liten baby?

Lenke til kommentar

Har handlet der flere ganger, aldri noe problem. (Dette gjelder da webshoppen). Det er ikke alltid de er biligst, men de er heller aldri veldig mye dyrere. Denne lille prisforskjellen betaler jeg gladelig da jeg veit hva jeg får. Jeg forbinner komplett med service, og en følelse av trygghet når jeg handler der. Dette er viktig! (synes de fortjener litt reklame jeg :smile: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 20:54, Sunlord skrev:

komplett suger. selger brukte ting, og jaggu er de dyre også.. eneste de er gode på er bilder og websystem. det skal de ha. men ikkeno mer.


 

Greit nok at du kommer med kommentarer. Men jeg skal respektere utsagnet ditt hvis du kommer med gode eksempler og begrunnelser, men det tror jeg kan bli SVÆRT vanskelig!

 

Har handlet fra flere nettbutikker, men desidert mest fra komplett siden jeg synes de er best! eneste negativt er som nevnt tidligere, at det kan ta litt for lang tid før pakken blir sendt (kan bli litt irritabelt når en venter på et produkt som en helst skulle hatt igår!). Men fortsett i samme retning komplett! (hører skryt om flexi-data, men de har jeg ingen erfaringer med)

 

[ Denne Melding var redigert av: JoaJoa på 2002-09-10 21:24 ]

Lenke til kommentar

komplett.no er ok... hadde ikke problemer med den før ca 3 uker siden... siden den gang har de driti på draget 3 ganger.. 1 gang der heatsink slang i kabinettet på en feridgbygd pc, en pakke der det manglet et grafikkort og en annen pakke der grafikkortet faktisk kom, men det var feil grafikkort....

 

 

ikke moro...

 

Komplett kunne faktisk kjappa seg litt med å svare på mailer synes jeg... tar alltid 2 dager før ting skjer....

 

 

MVH

Alexio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...