Tafsen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Eg har akkurat instalert OpenBOX ved hjelp av Ubuntus pakke manager, men eg får ikkje åpna obconf. Når eg prøver å velge den frå menyen skjer det ingen ting. Sudo opconf gjer beskjed om at den ikkje finner den. Kva kan eg gjere? Endret 6. januar 2006 av rEaliTY Lenke til kommentar
grimzy- Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tja, du kan jo f.eks installere obconf apt-get install obconf Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Oki, takk Var ikkje så veldig masse du kunne stille på med Obconf da =\ Nytt spørsmål: Korleis kan eg få ting til å starte opp ved oppstart automatisk? Sånn som gnome-panel og gdesklets? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 preferences - sessions - fanen "startup programs". Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Eg snakker om OpenBOX her,og du sikter til er vel under gnome menyen, noko som ikkje vil virke med OpenBOX. Kan eg bruke nautilus uten skrivebords desktop?? For når eg starter nautilus blir bg forandra og når eg høyreklikker på bg skjer akkurat det samme som når eg bruker Gnome Endret 6. januar 2006 av rEaliTY Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Legg til hva du vil starte i ~/.xinitrc f.eks: x11 ting ... gnome-panel & gdesklets & exec openbox (eller hva kommandoen er for å starte WM) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Nokon som veit om eg bruke nautilus uten skrivebords desktop?? For når eg starter nautilus blir bg forandra og når eg høyreklikker på bg skjer akkurat det samme som når eg bruker Gnome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå