Jakartabebopp Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke så godt å si. Hvor mye koster de komponentene hvis du skulle kjøpt de løst og satt sammen selv? Da må man jo i tillegg ta med det tøffeste av det tøffe på alle andre felt også, ellers faller jo poenget litt bort. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Den koster garantert godt over summen av alle sine komponenter. Det er tross alt ingen mirakelpc vi snakker om. Det er bare et selskap som synes det var en god idè å lansere en ferdigPC med latterlig ubalanserte specs og overkill på alle fronter. Det eneste virkelig imponerende med denne riggen er den nye Dell 30" LCD'en. Den er snadder! Det er utrolig kult at store LCDskjermer virkelig er på vei inn i markedet til noenlunde akseptable priser. (Sitter selv med 2405FPW 24" og er storfornøyd). -BAA Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hehe, sitter selv med 24" LCD skjermer på jobb, selv synes jeg den er noe stor som PC-skjerm (men jeg kunne godt tenkt meg en 42" LCD TV med gode specs, eller en god prosjektor til å koble HTPC'n opp mot..!) Ellers så er jeg enig i at den er bare overkill... Å få motivlakkert pc'n min, koster meg ca 300 i maling, så får jeg en kompis til å gjøre det på jobb (han er bil-lakkerer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå