Gå til innhold

Wow! En enthusiast DELL Pc:D Me want!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

og her er webcasten av Dell Renegade

Noen som gidder og poste specs på den "monstermaskinen" til Dell ?

Quad Nvidia Sli - Dual 1GB Nvidia Geforce 7800 SLI graphics cards

Nvidia nforce 4 sli x16

intel pentium extreme edition dual-core 955w/HT overclocked to 4.26GHz

2gb dual-channel ddr2 sdram at 667MhZ

Custom paint job by Mike Lavallee of killer paint

+++

så snasen ut, mens synes de kunne ha smekt til med 4GB RAM når de først var igang..

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Tipper at den får en pris rund 50 lapper og at den blir laget i ett noe begrenset opplag, ellers så så den jo stilig ut for å være en dell.

5392452[/snapback]

Og man kan sikkert skru sammen en boks fra komplett med en AMD64-prosessor til halve prisen som yter like bra (eller bedre). Minus "paint job" da :D

Liker ikke Pentum 4 "Netburst". Arkitekturen byr meg rett og slett i mot.. Gleder meg til neste generasjon fra Intel :thumbup:

Lenke til kommentar

So cool! Og jo, noen får nok råd. Om den er verd prisen (hva nå den blir) er en annen sak. Men det er et spørsmål om priotitering...

Den kommer i begrenset antall signert av både Lavallee og Michael Dell. Men det er vel rimelig å anta at de samme specs'ene blir tigjengelig i standard XPS 600 uten flammelakk.

De som av ulike årsaker ikke liker Dell, eller Intel, kan jo bare skru sammen en maskin selv. :thumbup:

Jeg liker dem begge, og dette var en utrolig cool maskin. Kanskje jeg skal selge bilen... :!:

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
So cool! Og jo, noen får nok råd. Om den er verd prisen (hva nå den blir) er en annen sak. Men det er et spørsmål om priotitering...

Den kommer i begrenset antall signert av både Lavallee og Michael Dell. Men det er vel rimelig å anta at de samme specs'ene blir tigjengelig i standard XPS 600 uten flammelakk.

De som av ulike årsaker ikke liker Dell, eller Intel, kan jo bare skru sammen en maskin selv.  :thumbup:

Jeg liker dem begge, og dette var en utrolig cool maskin. Kanskje jeg skal selge bilen... :!:

Geir :)

5393801[/snapback]

For min del kan de godt drite i å lakkere kabinettet, og den signaturen imponerer ikke meg heller.... Det er tross alt det som er inni som betyr noe...

derimot så vil jeg vurdere dette når de bare kommer med en pris....

Det blir forøvrig ikke aktuelt viss de skal ha 50.000 kr for den...

Jeg tipper den kommer til å begynne på mellom 35 og 40.000 kr.

Det er vel ikke noe som skulle tilsi at den skulle bli noe dyrere enn det vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...